start your engines

Επικοινωνήστε μαζί μας

Τα πεδία με *
είναι υποχρεωτικά

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Honda Moto Website χρησιμοποιούνται
αποκλειστικά για τους σκοπούς της επικοινωνίας και διεκπεραίωσης της – ηλεκτρονικής ή άλλης – αλληλογραφίας. Διαφυλάσσεται
το απόρρητο του περιεχομένου τους. Δεν διαβιβάζονται και δεν κοινοποιούνται σε τρίτους – με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η
διαβίβαση ή η κοινοποίηση επιβάλλεται από ρητή διάταξη νόμου.

Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Honda Moto Website
υπόκειται στον Ν. 2472/97 «για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» όπως ισχύει
και στον Ν. 2774/99 «για την προστασία προσωπικών δεδομένων στον τηλεπικοινωνιακό τομέα». Ο χρήστης/επισκέπτης έχει όλα τα
δικαιώματα που απορρέουν από τους προαναφερόμενους νόμους όπως τα δικαιώματα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής.
Δεν φέρουμε ευθύνη για τους όρους συλλογής και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που ισχύουν σε άλλους δικτυακούς
τόπους, στους οποίους ο δικός μας δικτυακός τόπος παραπέμπει υπό μορφή συνδέσμων.

**Με τη συγκεκριμένη επιλογή επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση για τα προϊόντα της Honda και συγκατατίθεστε
στην επεξεργασία και διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων στην εταιρεία
«Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ» ή/και σε τρίτους συνεργάτες της ως άνω εταιρείας για την
προώθηση πωλήσεων ή/και υπηρεσιών.


History

Αρχικά, το αγωνιστικό κομμάτι της Honda λειτουργούσε μέσα από την ίδια την εταιρία. Στις αρχές του ’70 όμως, δημιουργήθηκε το Racing Service Center (RSC) ως ξεχωριστή εταιρία με αυτοσκοπό το κομμάτι των αγώνων. Την 1η Σεπτέμβρη του 1982, το RSC έγινε HRC και ανέλαβε τα προγράμματα της Honda σχετικά με τους αγώνες δρόμου, endurance, trials και motocross.

Research

Η έρευνα είναι βασική προτεραιότητα του HRC και της Honda R&D MSD, και επικεντρώνεται στην ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς που ενσωματώνονται σε μοτοσυκλέτες για να κάνουν πρωταθλητισμό.

Development

Η ανάπτυξη νέων μοντέλων περιλαμβάνει έρευνα που παράγει νέες τεχνολογίες, υλικά, σχεδίαση, και εξέλιξη που μετατρέπουν αυτή την πρόοδο σε εμπορικά προϊόντα. Οι τεχνολογικές εξελίξεις που προκύπτουν από αυτή την έρευνα ενσωματώνονται άμεσα σε αγωνιστικές μηχανές παραγωγής.

CIRCUITGRAND PRIXDATEINFORMATION
01. LosailQuatar07/04/2013

Losail


Η πίστα του Losail βρίσκεται στην έρημο έξω από την πρωτεύουσα του Κατάρ, την Ντόχα. Ιδρύθηκε το 2003 και φιλοξένησε τον πρώτο αγώνα μοτοσικλέτας το 2005. Το 2008, όλη η προσοχή στράφηκε επάνω του γιατί φιλοξένησε τον πρώτο ‘φωταγωγημένο’ αγώνα MotoGP. Με μήκος 5.380km, η πίστα του Losail είναι μία από τις μεγαλύτερες του σιρκουί. Η μεγάλη της ευθεία έχει μήκος πάνω από 1km. Μπορεί να έχει μόλις δέκα δεξιές στροφές και έξι αριστερές αλλά το επίπεδο και χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τοπίο την καθιστούν μια από τις ‘δύσκολες’ πίστες. Η άμμος της ερήμου δημιουργεί επιπρόσθετα προβλήματα πρόσφυσης.
| Quatar Losail Circuit |
02. AustinAmericas21/04/2013

Austin


Η πίστα του Austin (ή The Circuit Of The Americas) έχει ωφέλιμο χώρο 5.513km και μπορεί να φιλοξενήσει έως 120,000 θεατές. Η κατασκευή της ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2012 και καταλαμβάνει τον εντυπωσιακό χώρο των 1000 εκταρίων. Σχεδιάστηκε από τον παγκοσμίου φήμης Γερμανό αρχιτέκτονα και σχεδιαστή Hermann Tilke. Διαθέτει 20 στροφές εκ των οποίων οι 9 δεξιές και οι 11 αριστερές. Το MotoGP θα εγκαινιάσει την υπερσύγχρονη αυτή την πίστα για το 2013.
| Americas Austin Circuit |
03. JerezSpain05/05/2013

Jerez


Στενή και ‘στροφιάρα’ η πίστα του Jerez φιλοξενεί grand prix μοτοσικλέτας από το 1987, σχεδόν αμέσως μετά την κατασκευή της. Παράλληλα φιλοξενούσε και αγώνες F1 κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990. Σε μήκος 4.428kms, η Jerez έχει να επιδείξει οχτώ δεξιές στροφές και πέντε αριστερές. Μεγάλες ευθείες και φαρμακερές φουρκέτες, ευνοούν τις σκληρές αναρτήσεις και τις κοντές σχέσεις στα κιβώτια ταχυτήτων.
| Spain Jerez Circuit |
04. Le MansFrance19/05/2013

Le Mans


Εγκαινιάστηκε το 1966. Το LeMans κατέχει ξεχωριστή θέση στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Φιλοξενεί αγώνες στην πίστα Bugatti από το 2000 κατόπιν σημαντικής αναβάθμισης. Η μήκους 4,18 χλμ πίστα είναι κομμάτι του περίφημου Circuit de la Sarthe, στο οποίο διοργανώνονται οι 24ώρες του LeMans. Για τους αγώνες μοτοσυκλέτας χρησιμοποιείται η ίδια ευθεία εκκίνησης – τερματισμού και μια τρομακτικά γρήγορη δεξιά στροφή που οδηγεί στο Dunlop chicane. Μετά την γρήγορη εκκίνηση του γύρου η LeMans είναι μια πίστα μεγάλων διακυμάνσεων ταχύτητας, αφού μια αργή στροφή οδηγεί στη μεγάλη ευθεία. Είναι μία από τις εννέα δεξιές και τέσσερις αριστερές στροφές της πίστας.
| France Le Mans Circuit |
05. MugelloItaly02/06/2013

Mugello


Η Mugello βρίσκεται 30 χλμ βορειοανατολικά της Φλωρεντίας στην όμορφη επαρχία της Τοσκάνης και είναι μία από τις πιο μοντέρνες πίστες της Ευρώπης με εξαιρετικές εγκαταστάσεις. Αγοράστηκε από την Ferrari to 1988 και το μήκος της διαδρομής της είναι 5,245 χλμ. Φημίζεται γιατί είναι ασφαλής και σύγχρονη ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετικό θέαμα. Ο συνδυασμός αργών και γρήγορων στροφών καθώς, οι μεγάλες ευθείες και οι off-camper γωνίες της αποτελούν πρόκληση τόσο για τους οδηγούς όσο και στους μηχανικούς. To 1976 φιλοξένησε το ΜοτοGP και αργότερα το 1991 υπέστη ριζική ανακατασκευή.
| Italy Mugello Circuit |
06. CatalunyaCatalunya16/06/2013

Catalunya


Μία από τις πιο μοντέρνες και πολυσύχναστες πίστες της Ευρώπης, η Catalunya βρίσκεται μόλις 12 χλμ βόρεια της Βαρκελώνης . Η εμπειρία θέασης σε αυτή είναι πραγματικά μοναδική, αφού η Catalunya διαθέτει στις εγκαταστάσεις τις 17 κερδίδες , 3 από τις οποίες είναι στεγασμένες, και 20 τεράστιες οθόνες. Το μήκος της είναι 4,7 χλμ και φιλοξενεί τον ευχάριστο συνδυασμό 8 δεξιών στροφών με πέντε αριστερές, παρόλο που είναι διαβόητη για τις ανωμαλίες στην επιφάνειά της.
| Catalunya Catalunya Circuit |
07. AssenNetherlands29/06/2013

Assen


Η ιστορία της πίστας van Drenthe είναι μακρά και γεμάτη με συνέχεις αλλαγές και αναβαθμίσεις. Φέτος για άλλη μια φορά η διαδρομή διαφοροποιήθηκε, όταν το σικέιν Ruskenhoek έγινε λίγότερο γωνιώδες και πιο σύντομο, με αποτέλεσμα να γίνει συντομότερη όλη η διαδρομή. Η κύρια ευθεία της, γνωστή και ως «Cathedral», έχει μήκος 560 μέτρα, ταυτόχρονα φιλοξενεί 17 στροφές ,11 δεξιές και 6 αριστερές, και έχει αγαπηθεί τόσο από τους οδηγούς όσο και από τους θεατές. Το Δανέζικο TT λαμβάνει χώρα στο Assen το τελευταίο Σάββατο του Ιουνίου και έχει ατμόσφαιρα φιέστας, αφού κάθε χρόνο προσελκύει πάνω από 100,000 θεατές.
| Netherlands Assen Circuit |
08. SachsenringGermany (STC)14/07/2013

Sachsenring


Η ευρύτερη περιοχή γύρω από την πόλη του Chemnitz της Γερμανίας φιλοξενούσε αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας ήδη από τη δεκαετία του 1920 μέχρι και τη δεκαετία του ’90. Η πληθυσμός της περιοχής αυξήθηκε τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια που η 5 μιλίων διαδρομή κρίθηκε ακατάλληλη, αφού λάμβανε χώρα στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Έτσι το 1996 χτίστηκε η καινούρια πίστα στο Cheminitz. Aν και η βασική της χρήση προορίζεται για εκπαίδευση οδηγών και ασφαλούς οδήγησης φιλοξένησε το MotoGP του 1998 και υπέστη πολλές βελτιώσεις από τότε με πιο δραστική αυτή του 2001. Οι πολλές σφιχτές στροφές της την καθιστούν μία από τις πιο αργές πιστές στο ημερολόγιο του θεσμού.
| Germany (STC) Sachsenring Circuit |
09. Laguna SecaUnited States21/07/2013

Laguna Seca


H επιστροφή του MotoGP στην αμερικάνικη ήπειρο για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια με αφορμή το Red Bull U.S Grand Prix στη Laguna Seca τον Ιούλιο του 2005 σημαδεύτηκε από την παραμυθένια πρώτη νίκη του Αμερικανού Nicky Hayden. H καλιφορνέζικη πίστα φιλοξενούσε το Grand Prix από το 1988 εώς το 1994 αλλά η εξέλιξη των αγωνιστικών μηχανών αύξησαν τις απαιτήσεις σε ασφάλεια κι έτσι η πίστα χρειάστηκε να υποστεί μεγάλες αλλαγές, ώστε να ανταποκρίνεται στα στάνταρ. Εντούτοις τα βασικά χαρακτηριστικά της πίστας, δηλαδή με 3,58 χλμ μήκος και 11 στροφές, παραμένουν αμετάβλητα
| United States Laguna Seca Circuit |
10. IndianapolisIndianapolis18/08/2013

Indianapolis


O πρώτος αγώνας που φιλοξενήθηκε στην Indy ήταν μοτοσυκλέτας και έλαβε χώρα στις 14 Απριλίου του 1909. Η οβαλ αυτή πίστα, αν και έχει ιστορία 100 χρόνων κατάφερε, να υποδεχθεί το MotoGP μόλις το 2008. Για να γιορταστεί το γεγονός η πίστα υπέστη μετατροπές, χωρίς όμως να αλλοιωθεί o χαρακτηριστικός οβαλ σχηματισμός της. Η Indianapolis έχει μήκος 4,168 χλμ και διαθέτει 16 στροφές, περιλαμβάνει μια μεγάλη ευθεία και μία περιοχή μεταξύ των στροφών 1 και 2 πριν μπεις στο απέραντο εσωτερικό της IMS.
| Indianapolis Indianapolis Circuit |
11. BrnoCzech Rep.25/08/2013

Brno


H πίστα πήρε το όνομα της από των πρώτο πρόεδρο της Τσεχοσλοβακίας T.G Masaryk και έχει φιλοξενήσει από το 1930 εώς και το 1980 όλα τα μεγάλα ονόματα του MotoGP. Τη δεκαετία 1980 χτίστηκε το νέο σιρκουί με σκοπό να λάβει χώρα εκεί η Formula 1. Το ο 1987 φιλοξένησε το FIM Czech Grand Prix. Δημοφιλής τόσο στους fans όσο και στους οδηγούς το καινούριο σιρκουί χτίστηκε μεταξύ δύο υψωμάτων προσφέροντας έτσι στους θεατές μία τρομερή θέα. Το υψόμετρο της Brno αλλάζει συνεχώς, αφού απλώνεται σε δενδρόφυτους λόφους και οι γρήγορες απότομες γωνίες τους βάζου οδηγούν στα όρια τις δυνατότητες τόσο των οδηγών όσο και των μηχανικών.
| Czech Rep. Brno Circuit |
12. SilverstoneGreat Britain01/09/2013

Silverstone


Η Silverstone είναι μία από τις πιο φημισμένες πίστες αφιερωμένες στην αυτοκίνηση εδώ και 60 χρόνια. Η πρόσφατα με επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων ανακατασκευασμένη Silverstone, θεωρείται μία από τις πιο γρήγορες πίστες του MotoGP και κατάφερε έχει κερδίσει επαίνους από πολλούς αναβάτες. Από το 2011 οι εγκαταστάσεις της πίστας επεκτάθηκαν με τη ‘Silverstone Wing’, μια πτέρυγα με καινούρια pit και paddock, που ομόρφυναν ακόμη περισσότερο τις ήδη εξοχες εγκαταστάσεις του Silverstone.
| Great Britain Silverstone Circuit |
13. MisanoSan Marino29/09/2013

Misano


H Misano Adriático, κτισμένη έξω από την πόλη του Rimini, δημιουργήθηκε το 1972 αλλά έκτοτε έχει υποστεί μία σειρά μετατροπών. Τις δεκαετίες του ’80 και του 90 καθιερώθηκε στο ιταλικό Grand Prix αλλά επέστρεψε στο ημερολόγιο του MotoGP μόλις το 2007. Με ανανεωμένες εγκαταστάσεις, άσφαλτο και κερκίδες η Μisano Adriatico μπορεί να φιλοξενήσει έως και 60.000 θεατές.
| San Marino Misano Circuit |
14. MotorlandAragon29/09/2013

Motorland


Ο μύθος της Μotorland Aragon είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την ιστορία της πόλης Alcañiz, η οποία φιλοξενούσε αγώνες από το 1963 εως το 2003. Η εξέλιξη των στάνταρ ασφαλείας έκανε αναγκαία την δημιουργία ενός νέου συγκροτήματος αφιερωμένου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι εγκαταστάσεις σχεδιάστηκαν από γερμανό Ηerman Tilke, με την υποστήριξη πολλών τοπικών φορέων. Με μήκος 5,077 χλμ και 17 στροφές, το σιρκουί αγαπήθηκε από τους αναβάτες αμέσως μετά το ντεμπούτο του στο Grand Prix του 2010. Βραβεύτηκε με το IRTA Best Grand Prix of the Year και ήταν η πρώτη φορά που μια πίστα έλαβε αυτό το βραβείο στο πρώτο μόλις χρόνο λειτουργίας της.
| Aragon Motorland Circuit |
15. SepangMalaysia13/10/2013

Sepang


Φτιαγμένη για υψηλές ταχύτητες και μεγάλους αγώνες, το Διεθνές Σιρκουί του Sepang στη Μαιλαισία είναι ένα από τα καλύτερα στον κόσμο. Το συγκρότημα έχει εμβαδό 2.300 εκταρία και περιλαμβάνει ξενοδοχείο, εμπορικό κέντρο, γήπεδο του γκολφ και άλλες αθλητικές εγκαταστάσεις. Στοίχησε συνολικά 50 εκ. λίρες και χτίστηκε σε μόλις 14 μήνες, και φιλοξένησε το πρώτο Grand Prix τον Απρίλιο του 1999, θέτοντας έτσι νέα παγκόσμια στάνταρ για τις πίστες αγώνων. Η ανοιχτή πίστα ευνοεί τις μανούβρες προσπέρασης και το άνοιγμα του γκαζιού, αφού αποτελείται από 4 αργές γωνίες που τις ακολουθούν 2 μακριές ευθείες. Μεγάλη και αλλά και «απαιτητική», πίστα εξαιτίας των υψηλών επιπέδων υγρασίας και τις υψηλές θερμοκρασίες. H Sepang βρίσκεται περίπου 50 χλμ νότια της Κuala Lumpur.
| Malaysia Sepang Circuit |
16. Phillip IslandAustralia20/10/2013

Phillip Island


To Philips Island, το σπίτι του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Αυστραλίας, έχει μακρά αγωνιστική παράδοση. Ήδη από τη δεκαετία του ’20 φιλοξενούσε αγώνες αυτοκινήτου στους δημόσιους δρόμους του. Οι πρώτοι αγώνες μηχανών έλαβαν χώρα το 1931, ενώ η πίστα χτίστηκε το 1956. Η πίστα εγκαταλείφθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’70 με αρχές ’80, έως ότου αγοράστηκε στα 1985. Η ανακατασκευή της στοίχησε 5 εκ. δολάρια Αυστραλίας. Το MotoGP επέστρεψε στο Philips Island το 1989 και το 1990, ενώ μερικά χρόνια αργότερα, το 1997, κατάφερε να καθιερωθεί. Το σιρκουί προσφέρει ασυναγώνιστη θέα προς τον ωκεανό και αποτελεί μία από τις ταχύτερες και ‘βατές’ πίστες στο ημερολόγιο του MotoGP.
| Australia Phillip Island Circuit |
17. MotegiJapan27/10/2013

Motegi


Χτισμένη στην περιοχή του βόρειου Kanto, διάσημη για το φυσικό της κάλλος, το twin ring Motegi της Ιαπωνίας αποτελείται από 1,5 μίλια οβάλ και 2,9 μίλια run σε απόλυτη σύμπνοια με τα διεθνή πρότυπα. Χτισμένο από τη Honda για δοκιμαστικά τον Αύγουστο του 1997, το road circuit φιλοξένησε το MotoGP του 2000, ενώ το οβάλ σχεδιάστηκε για να συστήσει το αμερικανικό στιλ αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα. Η πίστα αποτελεί πόλο έλξης για τους φαν καθ’όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ θαυμασμό εμπνέει και το Honda Collection Hall, ένα μουσείο που φιλοξενεί μία λαμπερή συλλογή από ιστορικές μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα .
| Japan Motegi Circuit |
18. Ricardo TormoValencia10/11/2013

Ricardo Tormo


H πίστα της Comunitat Valenciana ολοκληρώθηκε το 1999. Την ίδια χρονιά φιλοξένησε τα πρωταθλήματα μοτοσυκλετών Ισπανίας αλλά και το MotoGP. Η πίστα Cheste αποτελείται από πολλές διατάξεις αντίστροφες προς τη φορά του ρολογιού. Οι αγώνες του MotoGP λαμβάνουν χώρα στην 4 χιλιομέτρων, πίστα που έχει να επιδείξει 5 δεξιές γωνίες, 8 αριστερές και 650 μέτρα ευθείας. Αν και θεωρείται αρκετά μικρή, οι εγκαταστάσεις των pit έχουν 48 γκαράζ, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 150.000 θεατές. Η διάταξη του σιρκουί επιτρέπει την ανεμπόδιστη θέαση και γι’ αυτό το λόγο Ισπανοί και μη αναβάτες της έχουν αδυναμία. Το GP που φιλοξένησε το 2005 εξελέγη ως το καλύτερο της χρονιάς από την IRTA.
| Valencia Ricardo Tormo Circuit |

Η RC213V είναι μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα 1000 κ.εκ που εξελίχθηκε από την HRC για χρήση στους αγώνες Moto GP για το 2012. Η Repsol, ως βασικός χορηγός της Honda για το 2012, ντύνει τη μοτοσυκλέτα με τα χρώματά της κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν. Η Honda για το 2012 έχει δύο αναβάτες: τον πρωταθλητή για το 2011 Casey Stoner και το Dani Pedrosa. Το 2011, η Honda ανακηρύχθηκε πρωταθλητές κατασκευαστών στο Moto GP και καλείται να υπερασπιστεί τον τίτλο της για το 2012. Οι μηχανικοί της Honda έχουν ενσωματώσει όλη τους την τεχνογνωσία στη μηχανική για την ανάπτυξη της RC213V.

Η μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί κινητήρα 1.000 κ. εκ που αποδίδει 228 ίππους με τελική ταχύτητα που φτάνει και τα 360 χλμ/ώρα, ενώ η 4χρονη V4 διάταξη έχει διατηρηθεί από τον προκάτοχό της RC212V. Ο κινητήρας είναι υδρόψυκτος , ο κάθε κύλινδρος είναι κατασκευασμένος από τιτάνιο και έχει 4 βαλβίδες. Οι βαλβίδες ελέγχονται από δύο επικεφαλής εκκεντροφόροι ανά κύλινδρο (Double Over Head Cam shafts - DOHC). Το μέταλλο που συνδέει το στρόφαλο με τα πιστόνια είναι και αυτό από τιτάνιο, όπως επίσης από τιτάνιο είναι κατασκευασμένο το κάλυμμα του κινητήρα και η εξάτμιση. Η χωρητικότητα του ντεπόζιτου βενζίνης είναι 21 λίτρα.

Honda RC213V

Μήκος (χιλιοστά) 2,052
Πλάτος (χιλιοστά) 645
Ύψος (χιλιοστά) 1,110
Μεταξόνιο (χιλιοστά) 1,435
Ύψος από έδαφος (χιλιοστά) 115
Βάρος (κιλά) πάνω από 157
Τύπος Κινητήρα   Υγρόψυκτος, 4χρονος, 4βάλβιδος, DOHC V-4
Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ) 1,000
Μέγιστη Ισχύς (kw) Πάνω από 170
Χωρητικότητα ντεπόζιτου (λίτρα) 21
Τροχός – Εμπρός (ίντσες) 16.5
Τροχός – Πίσω (ίντσες) 16.5
Ανάρτηση – Εμπρός   Τηλεσκοπικό Ψαλίδι
Ανάρτηση – Πίσω   Pro-link
Πλαίσιο   Αλουμίνιο Twin-tube

Marc Márquez

Ο Marc Márquez ήδη από το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2008, ξεχώρισε για το ταλέντο του, κερδίζοντας το πρώτο του μετάλλιο στο Donington αν και αναγκάστηκε να διακόψει την σαιζόν νωρίς λόγω τραυματισμού. Το 2009 κέρδισε μία μόνο θέση στο πόντιουμ από τις συνολικά οκτώ στις οποίες στόχευε, πριν να ξεδιπλωθεί το πραγματικό του ταλέντο το 2010, κερδίζοντας 10 νίκες από τους 12 συνολικά αγώνες στον δρόμο για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος 125 cc.

Μεταπηδώντας, ως ο νεότερος, στο Moto 2 για το έτος 2011, έκανε μία κακή αρχή, βγαίνοντας εκτός από τους δύο πρώτους γύρους. Παρόλαυτά, η πρώτη νίκη στον Γύρο 4 στο Le Mans, άνοιξε τον δρόμο για έξι ακόμη νίκες  πιέζοντας τον Stefan Bradl για την απόκτηση του τίτλου, μέχρι που μία σύγκρουση κατά την διάρκεια των προπονήσεων στο GP Μαλαισίας είχε σαν αποτέλεσμα την πρόωρη λήξη της σαιζόν για τον Márquez. Προβλήματα που αντιμετώπιζε με την όρασή του, ως αποτέλεσμα του ατυχήματος, έληξαν σύντομα την παρουσία του στο pre-season 2012.

Ωστόσο, σύντομα επανήλθε, αφού ανάρρωσε πλήρως, δίνοντας σκληρή μάχη για την σαιζόν Moto 2 που αποδείχθηκε άκρως ανταγωνιστική. Μετά από μία σειρά από θαυμάσιες κούρσες, θεαματικές νίκες αλλά και αρκετή αμφισβήτηση, ο Márquez αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2™ στον πρότελευταίο γύρο στο νησί Phillip. Για το 2013, οι απαιτήσεις είναι μεγάλες, καθώς θα αντικαταστήσει τον Casey Stoner στην ομάδα της Repsol Honda για το MotoGP.  

Dani Pedrosa

O Dani Pedrosa έκανε το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα το 2001. Είχε προηγηθεί η επιλογή του στη σειρά αγώνων που αναδεικνύει νέα ταλέντα στην Ισπανία, το Movistar Activa Cup το 1999. Υπό την καθοδήγηση του Alberto Puig, ο Ισπανός κατετάγη τρίτος στο πρωτάθλημα των 125 cc το 2002, ενώ κέρδισε τον τίτλο το 2003, δύο γύρους πριν την επίσημη λήξη του πρωταθλήματος.

Κέρδισε τίτλους back to back τις επόμενες δύο σεζόν στα 250cc με εντυπωσιακό τρόπο. Το 2004 εξασφάλισε το πρωτάθλημα με 61 πόντους και με τους ίδιους περίπου το 2005. Ο Pedrosa σημείωσε δύο νίκες την πρώτη του χρονιά ως οδηγός MotoGP με τη Repsol Honda RC212V και ήρθε πέμπτος στην τελική κατάταξη.

Από το 2007 ως το 2010 ανέβηκε τέσσερις φορές το βάθρο. Το μόνο πράγμα που επισκιάζει το ταλέντο του είναι οι τραυματισμοί του, οι οποίοι παρεμποδίζουν τις προσπάθειές του κάθε σεζόν από το 2007 και μετά.

Pos. Rider Bike Points
01. Jorge LORENZO Yamaha 270
02. Dani PEDROSA Honda 232
03. Casey STONER Honda 186
04. Andrea DOVIZIOSO Yamaha 163
05. Cal CRUTCHLOW Yamaha 122
06. Valentino ROSSI Ducati 120
07. Alvaro BAUTISTA Honda 118
08. Stefan BRADL Honda 115
09. Nicky HAYDEN Ducati 93
10. Ben SPIES Yamaha 77
11. Hector BARBERA Ducati 60
12. Randy DE PUNIET ART 48
13. Aleix ESPARGARO ART 45
14. Karel ABRAHAM Ducati 25
15. Yonny HERNANDEZ BQR 25
16. Michele PIRRO FTR 24
17. Colin EDWARDS Suter 22
18. James ELLISON ART 17
19. Mattia PASINI ART 13
20. Danilo PETRUCCI Ioda-Suter 11
21. Ivan SILVA BQR 11
22. Toni ELIAS Ducati 10
23. Jonathan REA Honda 8
24. Steve RAPP APR 2
25. David SALOM BQR 1