Επικοινωνήστε μαζί μας

Τα πεδία με *
είναι υποχρεωτικά

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Honda Moto Website χρησιμοποιούνται
αποκλειστικά για τους σκοπούς της επικοινωνίας και διεκπεραίωσης της – ηλεκτρονικής ή άλλης – αλληλογραφίας. Διαφυλάσσεται
το απόρρητο του περιεχομένου τους. Δεν διαβιβάζονται και δεν κοινοποιούνται σε τρίτους – με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η
διαβίβαση ή η κοινοποίηση επιβάλλεται από ρητή διάταξη νόμου.

Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Honda Moto Website
υπόκειται στον Ν. 2472/97 «για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» όπως ισχύει
και στον Ν. 2774/99 «για την προστασία προσωπικών δεδομένων στον τηλεπικοινωνιακό τομέα». Ο χρήστης/επισκέπτης έχει όλα τα
δικαιώματα που απορρέουν από τους προαναφερόμενους νόμους όπως τα δικαιώματα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής.
Δεν φέρουμε ευθύνη για τους όρους συλλογής και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που ισχύουν σε άλλους δικτυακούς
τόπους, στους οποίους ο δικός μας δικτυακός τόπος παραπέμπει υπό μορφή συνδέσμων.

**Με τη συγκεκριμένη επιλογή επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση για τα προϊόντα της Honda και συγκατατίθεστε
στην επεξεργασία και διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων στην εταιρεία
«Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ» ή/και σε τρίτους συνεργάτες της ως άνω εταιρείας για την
προώθηση πωλήσεων ή/και υπηρεσιών.


History

WSBK είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, το οποίο ιδρύθηκε το 1988. Το πρωτάθλημα WSBK αποτελείται από μία σειρά από γύρους αγώνων που διεξάγονται σε μόνιμες αγωνιστικές εγκαταστάσεις. Καθε γύρος αποτελείται από δύο αγώνες και τα αποτελέσματα κάθε αγώνα συμψηφίζονται ώστε να καθορίσουν τους νικητές δύο ετησίων Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων, ένα για τους αναβάτες και ένα για τους κατασκευαστές.

Machines

Οι μηχανές που παίρνουν μέρος στα πρωταθλήματα είναι προσαρμοσμένες εκδοχές μηχανών προς πώληση γιαι το κοινό, σε αντίθεση με το MotoGP για το οποίο τρέχουν μηχανές ειδικά κατασκευασμένες για τον σκοπό αυτό. Το MotoGP είναι το αντίστοιχο πρωτάθλημα της Formula One για τις μηχανές, ενώ το Superbike είναι αντίστοιχο του Πρωταθλήματος Αγώνων Τουρισμού.

Races

Η Ευρώπη αποτελεί το παραδοσιακό κέντρο καθώς και την κύρια αγορά του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike. Παρόλαυτά, αγώνες έχουν διεξαχθεί σε Η.Π.Α., Μαλαισία, Νέα Ζηλανδία, Καναδά, Ιαπωνία, Αυστραλία, Ρωσσία, Κατάρ και Ν. Αφρική, ενώ υπάρχουν και πλάνα για διεξαγωγή γύρων εκτός Ευρώπης με εναλλασσόμενη διαδοχή. Είχε προταθεί να διεξαχθεί αγώνας ακόμη και στην Ινδονησία για το έτος 2008, η οποία, ωστόσο, αργότερα ακυρώθηκε από την FIM (International Motorcycling Federation).

CIRCUITGRAND PRIXDATEINFORMATION
01. Phillip IslandAustralia24/02/2013

 Phillip Island


O ανταγωνισμός είναι μεγάλος άλλα η πίστα Philips Island παραμένει μία από τις αγαπημένες των κορυφαίων αναβατών, αφού φιλοξενεί τόσο αγώνες Moto GP όσο και το παγκόσμιο πρωτάθλημα Super Bikes. O πρώτος αγώνας ΜotoGP διοργανώθηκε εκεί το 1989 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike τον αμέσως επόμενο χρόνο. Βρίσκεται 140 χλμ νότια της Μελβούρνης και το συνολικό της μήκος είναι 4,448 χλμ. Σταθερή αξία.
| Australia  Phillip Island Circuit |
02. Motorland AragonSpain14/04/2013

 Motorland Aragon


Το σιρκουί του Alcaniz και ο ενθουσιασμός που δημιουργούσε στο κοινό είχαν σαν αποτέλεσμα την δημιουργία του Motorland Aragon (Ciudad del Motor de Aragon). Η επιθυμία να συνεχιστεί η μακρά παράδοση ήταν η αφορμή για τη δημιουργία μιας πόλης αφιερωμένης στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, εξού και το Ισπανικό όνομα αυτής που σημαίνει «Αραγκόν η πόλη των μηχανοκίνητων» . Η ΜotorLand Aragon είναι ένα συγκρότημα αφιερωμένο τόσο στoν μηχανοκίνητο αθλητισμό , όσο και στην τεχνολογία, τα σπορ, την αναψυχή και τον πολιτισμό.
| Spain  Motorland Aragon Circuit |
03. AssenNetherlands28/04/2013

 Assen


Η ιστορία της πίστας van Drenthe είναι μακρά και γεμάτη περιπέτειες. Φέτος για άλλη μια φορά η διαδρομή διαφοροποιήθηκε και ετσι το Ruskenhoek σικέιν έγινε λιγότερο γωνιώδες και πιο σύντομο με αποτέλεσμα η πίστα να γίνει πιο μικρή. Η κύρια ευθεία της, γνωστή και ως «Cathedral», έχει μήκος 560 μέτρα, ταυτόχρονα φιλοξενεί 17 στροφές ,11 δεξιές και 6 αριστερές, και έχει αγαπηθεί τόσο από τους οδηγούς όσο και από τους θεατές. Το Δανέζικο TT λαμβάνει χώρα στο Assen το τελευταίο Σάββατο του Ιουνίου και έχει ατμόσφαιρα φιέστας, αφού κάθε χρόνο προσελκύει πάνω από 100,000 θεατές.
| Netherlands  Assen Circuit |
04. MonzaItaly12/05/2013

 Monza


Την έχει τιμήσει ο Valentino Rossi, παρόλο που εδώ δεν διοργανώνονται αγώνες Moto GP, μόνο και μόνο για να φωτογραφηθεί την ώρα που έβγαινε από την Parabolica. Η Parabolica, όπως και το chicane Ascari είναι από τις πιο διάσημες στροφές στην ιστορία των αγώνων. Η Autodromo Internazionale Monza κατασκευάστηκε το 1922, και στην σημερινή της μορφή έχει να επιδείξει 5 αριστερές στροφές και 8 δεξιές, φτιαγμένες για μάχες σώμα με σώμα κι ευθείες για slipstream, ενώ το συνολικό της μήκος φτάνει τα 5,793 χλμ.
| Italy  Monza Circuit |
05. Donington ParkGreat Britain26/05/2013

 Donington Park


Η Donington Park άνοιξε τις πύλες της το 1931 και από το 1987 φιλοξενεί το Βρετανικό Grand Prix Mοτοσυκλέτας. Το 4,023 χλμ σιρκουί εγκρίθηκε από την FIM ΤΟ 1985, 2 χρόνια μετά την κατασκευή της Melbourne Loop. To συγκεκριμένο τμήμα της πίστας δεν αγαπήθηκε από τους αναβάτες αφού έχει να επιδείξει όλες και όλες 2 φουρκέτες. Κατά τα άλλα η Donington ενθουσιάζει τόσο τους θεατές όσο και τους οδηγούς. Έχει 3 αριστερές στροφές, 6 δεξιές και μία ευθεία 564 μέτρων.
| Great Britain  Donington Park Circuit |
06. PortimaoPortugal09/06/2012

 Portimao


H κατασκευή της πορτογαλικής πίστας του Portimao τέλειωσε λίγο πριν αυτή φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, τον Νοέμβριο του 2008. Το Portmao είναι ένα από τα πιο δημοφιλή σιρκούί στην Ευρώπη, ενώ η πίστα ξεδιπλώνεται σε ένα πραγματικό roller-coaster 4, 592 χλμ. με 6 αριστερές στροφές και 9 δεξιές.
| Portugal  Portimao Circuit |
07. TBATBA23/06/2013

 TBA


| TBA  TBA Circuit |
08. ImolaItaly30/06/2013

 Imola


Η πίστα Enzo e Dino Ferrari στην Ίμολα ανακατασκευάστηκε για να φιλοξενήσει το WSBK του 2009. Το συνολικό της μήκος είναι 4,933 χλμ και έχει συνολικά 17 στροφές, 10 δεξιές και 7 αριστερές. Το 2002 γνώρισε μεγάλες δόξες όταν είδε τον Colin Edwards να παλεύει γύρο με γύρο με τον Troy Bayliss για την διεκδίκηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supebike.
| Italy  Imola Circuit |
09. MoscowRussia21/07/2013

 Moscow


Η πίστα της Ρωσίας βρίσκεται σε κοντινή απόσταση από την πρωτεύουσα Μόσχα. Αποτελεί ότι πιο σύγχρονο υπάρχει σε εγκαταστάσεις αυτή τη στιγμή στο καλεντάρι του WSBK. Η κατασκευή της αναμένεται να ολοκληρωθεί τους πρώτους μήνες του 2013 ενώ είναι πανέτοιμη να φιλοξενήσει τόσο αγώνες MotoGP όσο και F1 από το 2014. Σχεδιάστηκε από τον παγκοσμίου φήμης Γερμανό αρχιτέκτονα και σχεδιαστή Hermann Tilke ο οποίος είναι υπεύθυνος για την κατασκευή μερικών από των καλύτερων circuits στον κόσμο.
| Russia  Moscow Circuit |
10. SilverstoneGreat Britain04/08/2013

 Silverstone


Με περισσότερα από 60 χρόνια ιστορίας, η Silverstone είναι μία από τις πιο φημισμένες πίστες που φιλοξενούν αγώνες μηχανοκίνητων. Τα τελευταία χρόνια, μετά από επενδύσεις πολλών εκατομμυρίων, η ανακατασκευασμένη Silverstone θεωρείται ως μία από τις πιο γρήγορες πίστες του MotoGP και κατάφερε να γίνει η αγαπημένη πολλών οδηγών. Από το 2011 οι εγκαταστάσεις της πίστας επεκτάθηκαν και το κτήριο Silverstone Wing περιλαμβάνει νέα pit και paddock.
| Great Britain  Silverstone Circuit |
11. NurburgringGermany 01/09/2013

 Nurburgring


H Nurburgring ή κατά κόσμον “The Ring”, κατασκευάστηκε τη δεκαετία του ’20 και ουσιαστικά πρόκειται για δύο επικαλυπτόμενα σιρκουί. Η 21 χιλιομέτρων Nordschleife δεν χρησιμοποιείται πλέον στη Formula 1 αλλά παραμένει ανοιχτή στο κοινό και τον οποιοδήποτε θελήσει να κάνει ένα lap με αντίτιμο €21. Το GP-Strecke έχει μήκος 5,148 χιλιομέτρων, χτίστηκε το 1983 με σκοπό να φιλοξενεί διεθνείς αγώνες , όπως η Formula 1 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Διαθέτει 11 δεξιές στροφές και 6 αριστερές.
| Germany  Nurburgring Circuit |
12. Laguna SecaUnited States29/09/2013

Laguna Seca


H επιστροφή του MotoGP στην αμερικάνικη ήπειρο για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια με αφορμή το Red Bull U.S Grand Prix στη Laguna Seca τον Ιούλιο του 2005 σημαδεύτηκε από την παραμυθένια πρώτη νίκη του Αμερικανού Nicky Hayden. H καλιφορνέζικη πίστα φιλοξενούσε το Grand Prix από το 1988 εώς το 1994 αλλά η εξέλιξη των αγωνιστικών μηχανών αύξησαν τις απαιτήσεις σε ασφάλεια κι έτσι η πίστα χρειάστηκε να υποστεί μεγάλες αλλαγές, ώστε να ανταποκρίνεται στα στάνταρ. Εντούτοις τα βασικά χαρακτηριστικά της πίστας, δηλαδή με 3,58 χλμ μήκος και 11 στροφές, παραμένουν αμετάβλητα
| United States Laguna Seca Circuit |
13. Magny-CoursFrance06/10/2013

 Magny-Cours


Η Magny-Cours φιλοξένησε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 1991 και πολλές end of season από το 2003 εκεί ο James Toseland κατέκτησε τον τίτλο για τη Honda στο World Supersport του 2007. Το 4,414 χιλιομέτρων Magny-Cours αποτελείται από 9 αριστερές και 11 δεξιές στροφές και μία από τις πιο απότομες φουρκέτες στα διεθνή σιρκουί, την επονομαζόμενη Adelaide.
| France  Magny-Cours Circuit |
14. JerezSpain20/10/2013

Jerez


Στενή και ‘στροφιάρα’ η πίστα του Jerez φιλοξενεί grand prix μοτοσικλέτας από το 1987, σχεδόν αμέσως μετά την κατασκευή της. Παράλληλα φιλοξενούσε και αγώνες F1 κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990. Σε μήκος 4.428kms, η Jerez έχει να επιδείξει οχτώ δεξιές στροφές και πέντε αριστερές. Μεγάλες ευθείες και φαρμακερές φουρκέτες, ευνοούν τις σκληρές αναρτήσεις και τις κοντές σχέσεις στα κιβώτια ταχυτήτων.
| Spain Jerez Circuit |
15. Buddh CircuitIndia17/11/2013

Buddh Circuit


| India Buddh Circuit Circuit |

Όπως λέει και η φράση : “Ήταν 20 χρόνια πριν, σαν σήμερα…” Ίσως όχι ακριβώς “σαν σήμερα”, αλλά ακριβώς την ίδια χρονιά 20 χρόνια πίσω, η ιστορια της σπορ μηχανής ξαναγράφτηκε από την Honda και τον σχεδιαστή, Tadao Baba, με την έκδοση της πρώτης, θρυλικής σήμερα, Fireblade. Η ασυναγώνιστη μίξη χαμηλού βάρους και blistering απόδοσης συνετέλεσε στην επίτευξη του στόχου του Baba για τον “απόλυτο έλεγχο” σε μία αγορά σπορ μηχανής, που μέχρι τότε περιοριζόταν σε μηχανές μεγαθήρια, μεγάλου βάρους και βαρυκίνητες. Από τότε η iconic CBR μετατράπηκε σε θρυλική μέσα από μια σταθερή διαδικασία βελτίωσης - μια διαδικασία εξέλιξης, παρά επανάστασης- που την κράτησε στην κορυφή, εστιάζοντας στην μέγιστη επίδοση με απόλυτο έλεγχο, παρά στις τελευταίες τάσεις του μάρκετινγκ που επικεντρώνονται στα gadgets.

Την επιβλητική θέση της Fireblade καθώς και της εξέλιξής της σε μηχανή που αποτελεί έιδος από μόνη της επιβεβαιώνουν και οι νικητήριες θέσεις σε αγώνες των national superstock championships, με νίκες στο Isle of Man TT και στις σειρές Superbike σε όλο τον κόσμο. Το World Superbike championship δεν αποτέλεσε εξέλιξη, με τον Chris Vermeulen να κερδίζει με την Fireblade ήδη το 2004- λίγο μετά αφότου οι τετρακύλινδρες μηχανές πήγαν στα 1000cc κυβικά- πολύ πριν ο James Toseland κερδίσει το απόλυτο βραβείο στο πρωτάθλημα της χρονιάς για το 2007. Από τότε οι νίκες στα SBK συνεχίστηκαν με τους Ryuichi Kiyonari, Carlos Checa και Jonathan Rea οι οποίοι θα συνεχίσουν με την Fireblade και για τη χρονιά 2012 – την επαιτιακή χρονιά των 20 χρόνων από την δημιουργία της, για την οποία, διατηρώντας ήδη τις επιδόσεις της και παραμένοντας κορυφαία στην κατηγορία της, υπόσχεται πολλά.

CBR1000RR

Κινητήρας: Υγρόψυκτος τετρκύλινδρος 16 βάλβιδος DOHC inline-4
Κυβικά εκατοστά (cc): 999.8
Διάμετρος × Διαδρομή: 76 × 55.1mm
Μέγιστη Ιπποδύναμη: 215Hp πίσω τροχός
Μέγιστη Ροπή: N/A
Καρμπυρατέρ: PI Research PECTEL
Φίλτρο αέρα: HRC Kit
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ: 22 litres
Σύστημα Ανάφλεξης: PI Research PECTEL
Σύστημα μετάδοσης και τύπος συμπλέκτη: HRC Kit 6 - speed, wet multiplate STM slipper clutch
Final reduction: Sunstar Sprocket (adjustable)
Τελική μετάδοση: # 520 Regina chain
Σκελετός: Diamond; aluminium composite twin-spar
Διαστάσεις (Μ×Π×Υ): 2,080 × 685 × 1,130mm (Wheelbase adjustable)
Γωνία κάστερ και ίχνος: Adjustable
Ανάρτηση: Σύστημα μπροστινής ανάρτησης: WP Suspension RCMA 4800 Front fork, closed cartridge damping system. Damping adjusters: Rebound, Compression Low and High speed, Σύστημα πίσω ανάρτησης:WP Suspension 4618 Damper with Hydraulic preload adjuster. Damoing adjusters: Rebound, Συμπίεση Χαμηλή και Υψηλή
Ελαστικά PVM Magnesium forged 7-spoke, (Εμπρός) 16.5 × 3.5, (Πίσω) 16.5 × 6.25, Pirelli
Φρένα (Εμπρός) Nissin / Yutaka floating 320 × 7mm, (Πίσω) Nissin / Yutaka floating 220 × 5mm

Hiroshi Aoyama

Το πάθος για τους δύο τροχούς γεννήθηκε στον  Hiroshi Aoyama όταν ήταν μόλις 5 ετών.  Ο πατέρας του τον πήγε να παρακολουθήσει έναν αγώνα pocket μοτοσυκλέτας. Έκτοτε  προσπάθησε να ασχοληθεί με κάθε μορφή της μηχανοκίνησης , συμπεριλαμβανομένων των mini-bikes, με τα οποία συμμετείχε σε dirt-track και motocross αγώνες ήδη από την ηλικία των 14.

Η συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike με τη Honda αποτελεί πρόκληση τόσο για εκείνον όσο και για την ομάδα. Ο Ιάπωνας αναβάτης θα αγωνιστεί  με μοτοσικλέτα παραγωγής σε πρωτόγνωρα γι’ αυτόν σιρκουί, με καινούρια ελαστικά .

Ευτυχώς το team της Ηonda  θα είναι εκεί για να του προσφέρει  απλόχερα την εμπειρία, το τεχνικό now-how και μία μηχανή που είναι φτιαγμένη για την πρώτη θέση, ώστε ο νεαρός αναβάτης να έχει μια συναρπαστική και εποικοδομητική χρονιά ως rookie .

Jonathan Rea

Ένας από τους πιο ταλαντούχους νέους αναβάτες  σε όλες τις κατηγορίες, ο Jonathan Rea ήρθε σε επαφή με τα δίτροχα από πολύ νωρίς.  Στέφθηκε νικητής του Βρετανικού Πρωταθλήματος motocross στα 60cc,  μόλις σε ηλικία 10 ετών. Το 2009 συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike με την ομάδα του Ten Kate και εντυπωσίασε με την ωριμότητα του.

Η μεθοδικότητα καθώς και το δυναμικό στυλ οδήγησης του χάρισαν 2 νίκες σε αγώνες, 6 ακόμα μετάλλια και στην πέμπτη θέση της κατάταξης. Την επόμενη χρονιά όλα έδειχναν ότι θα κατακτούσε σίγουρα μία από τις τρείς πρώτες θέσεις στο πρωτάθλημα. Όμως, ένας τραυματισμός στον αριστερό ώμο και καρπό, αποτέλεσμα μιας άσχημης πτώσης, δεν τον άφησε να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα των  δύο τελευταίων γύρων.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να καταλάβει την τέταρτη θέση στην συνολική κατάταξη, χάνοντας την τρίτη για μόλις 5 βαθμούς. Πέρυσι η ομάδα του Ten Kate εργάστηκε μεθοδικά  σε συνεργασία με τη Cosworth για την ανάπτυξη ενός συστήματος ride-by-wire στο γκάζι που του προσέφερε την νίκη στην Imola και pole positions στο Magny-Cours και στο Portimao. Η επετειακή CBR1000RR Fireblade φέρει το εξελιγμένο σύστημα αυτή κι αν ο Rea είναι στην περυσινή του φόρμα τότε σίγουρα φέτος θα ζήσουμε άλλο ένα εντυπωσιακό πρωτάθλημα.

Pos Rider Bike Points
01. TOM SYKES KAWASAKI 316,5
02. MARCO MELANDRI BMW 308,5
03. CARLOS CHECA DUCATI 278,5
04. JONATHAN REA HONDA 255,5
05. EUGENE LAVERTY APRILIA 241,5
06. LEON HASLAM BMW 189
07. SYLVAIN GUINTOLI DUCATI 172,5
08. CHAZ DAVIES APRILIA 156,5
09. MICHEL FABRIZIO BMW 133,5
10. DAVIDE GIUGLIANO DUCATI 125
11. LORIS BAZ KAWASAKI 116
12. AYRTON BADOVINI BMW 116
13. LEON CAMIER SUZUKI 109,5
14. JAKUB SMRZ DUCATI 92,5
15. MAXIME BERGER DUCATI 74
16. LORENZO ZANETTI DUCATI 65
17. HIROSHI AOYAMA HONDA 59,5
18. JOHN HOPKINS SUZUKI 44
19. NICCOLÒ CANEPA DUCATI 42,5
20. DAVID SALOM KAWASAKI 22
21. BRETT MCCORMICK DUCATI 19
22. JOAN LASCORZ KAWASAKI 17
23. LEANDRO MERCADO KAWASAKI 9
24. LORENZO LANZI DUCATI 8
25. MATTEO BAIOCCO DUCATI 8
26. ALEXANDER LUNDH KAWASAKI 8
27. PETER HICKMAN SUZUKI 7
28. BRYAN STARING KAWASAKI 6
29. ALESSANDRO POLITA DUCATI 4
30. NORINO BRIGNOLA BMW 4
31. MARK AITCHISON BMW 3