Επικοινωνήστε μαζί μας

Τα πεδία με *
είναι υποχρεωτικά

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που συλλέγονται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Honda Moto Website χρησιμοποιούνται
αποκλειστικά για τους σκοπούς της επικοινωνίας και διεκπεραίωσης της – ηλεκτρονικής ή άλλης – αλληλογραφίας. Διαφυλάσσεται
το απόρρητο του περιεχομένου τους. Δεν διαβιβάζονται και δεν κοινοποιούνται σε τρίτους – με εξαίρεση τις περιπτώσεις που η
διαβίβαση ή η κοινοποίηση επιβάλλεται από ρητή διάταξη νόμου.

Η συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων που συλλέγονται στο πλαίσιο της λειτουργίας του Honda Moto Website
υπόκειται στον Ν. 2472/97 «για την προστασία του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα» όπως ισχύει
και στον Ν. 2774/99 «για την προστασία προσωπικών δεδομένων στον τηλεπικοινωνιακό τομέα». Ο χρήστης/επισκέπτης έχει όλα τα
δικαιώματα που απορρέουν από τους προαναφερόμενους νόμους όπως τα δικαιώματα πρόσβασης, διόρθωσης και διαγραφής.
Δεν φέρουμε ευθύνη για τους όρους συλλογής και επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων που ισχύουν σε άλλους δικτυακούς
τόπους, στους οποίους ο δικός μας δικτυακός τόπος παραπέμπει υπό μορφή συνδέσμων.

**Με τη συγκεκριμένη επιλογή επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημέρωση για τα προϊόντα της Honda και συγκατατίθεστε
στην επεξεργασία και διαβίβαση των προσωπικών σας δεδομένων στην εταιρεία
«Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ» ή/και σε τρίτους συνεργάτες της ως άνω εταιρείας για την
προώθηση πωλήσεων ή/και υπηρεσιών.


Legend

Από την παραγωγή και πώληση της πρώτης σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας, την Dream D το 1949, η HONDA διαθέτει μοντέλα που εμπλουτίζουν τον τρόπο ζωής των αναβατών σε όλο τον κόσμο. Εδώ και πάνω από 60 χρόνια πια, η HONDA παράγει μοτοσυκλέτες και είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο.

Design

Η HONDA επικεντρώνεται στη συνολική εμπειρία του αναβάτη με βασική προτεραιότητα στη σχεδιαστική της φιλοσοφία την ευκολία συντήρησης και service ώστε να ελαχιστοποιείται χρόνος στο συνεργείο και να μεγιστοποιείται η ευχαρίστηση στο δρόμο.

Tech

Η βασική μέριμνα των τεχνικών της Honda είναι η διασφάλιση της ομαλής επαφής του αναβάτη με τη μηχανή και ότι όλα τα σημεία ελέγχου της μηχανής βρίσκονται ακριβώς εκεί που θα τα περίμενες.

Το πλεονέκτημα της Honda

Η Honda έχει κτίσει την αξιοπιστία της στον υπέρτερο σχεδιασμό και καινοτομία, την ισχυρή απόδοση και στην μνημειώδη της αξιοπιστία και διάρκεια. Αυτό αποδεικνύεται σε κάθε μοντέλο που κατασκευάζει.
Ποτέ δε σταματά να αναζητά τρόπους για την βελτίωση των μοτοσυκλετών της στη μεγιστοποίηση της δύναμης, τη βελτιστοποίηση του χειρισμού, ελαχιστοποίηση του βάρους και βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου. Όλα τα παραπάνω γίνονται βέβαια πάντα με τον αναβάτη να είναι το επίκεντρο.

Ο στόχος της Honda είναι η διασφάλιση της πιο ευχάριστης και ικανοποιητικής δυνατόν εμπειρίας οδήγησης. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα είναι η σιγουριά ότι ο αναβάτης μπορεί να συνεχίσει την ευχάριστη εμπειρία της κατοχής μιας μηχανής Honda με την υποστήριξή της Honda κατά τη διάρκεια της ζωής της.

DCT

Η Honda έχει αναπτύξει το Dual Clutch Transmission (μετάδοση διπλού συμπλέκτη) με αυτόματο συμπλέκτη και αλλαγές σχέσεων ώστε να επιτυγχάνεται η ίδια οδηγική ευχαρίστηση με το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να συνδυάζεται και με την ευκολία και την εξελιγμένη άνεση που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο. Οι δύο συμπλέκτες – ο ένας για την εκκίνηση, 1η, 3η και 5η ταχύτητα και ο άλλος για τη 2η, 4η και 6η ταχύτητα – ελέγχονται αυτόματα προκειμένου να επιτευχθεί η αβίαστη αλλαγή ταχυτήτων. Η χρήση αυτής της τεχνολογίας για την Honda είναι μια παγκόσμια πρωτοπορία.

Με τη χρήση του Dual Clutch Transmission (DCT), η Honda συνδύασε επιτυχώς την άμεση και ενστικτώδη μετάδοση του συμβατικού κιβωτίου με την ομορφιά της αδιάκοπης δύναμης και την ικανότητα ελέγχου της επιτάχυνσης και επιβράδυνσης μόνο με τη χρήση του γκαζιού και φρένου, ακόμη και κατά τη σπορ οδήγηση.

Σύστημα Σταματήματος στο ρελαντί (Idling Stop System)

Μόλις βάλεις μπροστά έναν κινητήρα, αυτός καταναλώνει καύσιμο μέχρι να τον σβήσεις. Με άλλα λόγια, καταναλώνει καύσιμο χωρίς λόγο στα φανάρια και σε άλλες σύντομες στάσεις. Το σύστημα σταματήματος στο ρελαντί αυτόματα σβήνει τον κινητήρα στα φανάρια και στις σύντομες στάσεις εκμηδενίζοντας έτσι αλόγιστη κατανάλωση καυσίμου.

Όταν το σύστημα σταματήματος στο ρελαντί βρίσκεται σε λειτουργία, αυτόματα σβήνει και βάζει μπροστά τον κινητήρα για τον αναβάτη όταν σταματάει και ξεκινάει. Αυτό το σύστημα αποφέρει μέχρι και 7% εξοικονόμηση καύσιμου.

Το μόνο που απαιτείται είναι φυσιολογική οδήγηση

Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο αναβάτης είναι να πατήσει το διακόπτη του Idling Stop. Ο κινητήρας αυτόματα σβήνει στα φανάρια και σε σύντομες στάσεις.

Σύστημα αερόσακου

Η Honda έχει από καιρό συμμετάσχει ενεργά σε πρωτοβουλίες ασφάλειας των μοτοσικλετών. Ξεκίνησε την έρευνα σχετικά με τους αερόσακους μοτοσυκλετών το 1990 με εκτεταμένα crash test και αναλύσεις μέχρι που κατέληξε να αναπτύξει τον πρώτο αερόσακο που είχε ποτέ εφαρμοστεί σε μηχανή παραγωγής. Αυτή η εξελιγμένη τεχνολογία ασφάλειας έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στη μείωση της σοβαρότητας των τραυματισμών στο κεφάλι και το στήθος σε σοβαρές μετωπικές συγκρούσεις.

Σε μια σοβαρή μετωπική σύγκρουση κατά την οποία ο αναβάτης πιθανά να εκτιναχθεί προς τα εμπρός, ο αερόσακος απορροφά μερική από την ορμή του αναβάτη. Σύμφωνα με την ανάλυση δεδομένων από συγκρούσεις που δείχνουν ότι πολλοί από τους τραυματισμούς και θανάτους συμβαίνουν όταν ο αναβάτης συγκρούεται με άλλο όχημα, το δρόμο ή άλλα αντικείμενα μετά από μετωπική σύγκρουση, η Honda προσδιόρισε ότι ο ρόλος ενός αερόσακου μοτοσυκλέτας θα έπρεπε να είναι η μείωση της ορμής του αναβάτη προς τα εμπρός.

Hλεκτρονικά Eλεγχόμενο «Συνδυαζόμένο ABS» (Combined ABS)

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνδυαζόμενο ABS είναι παγκοσμίως η πρώτη τεχνολογία που δίνει στους αναβάτες πρόσβαση στα χαρακτηριστικά της οδηγικής επίδοσης των super bikes. Η πρόσβαση αυτή αποφέρει περισσότερο έλεγχο και πεποίθηση. Οποιοσδήποτε οδηγός έχει τη δυνατότητα να βιώσει ένα ανώτερο επίπεδο εξελιγμένης πέδησης σε μια μεγάλη μοτοσυκλέτα απλά πατώντας τα φρένα της κανονικά και σταθερά. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο να διανέμει ηλεκτρονικά τις δυνάμεις πέδησης εμπρός και πίσω, ώστε να διευκολύνεται η στρωτή πέδηση χωρίς το μπλοκάρισμα των τροχών.

Ο μέσος αναβάτης μπορεί να πατήσει είτε το εμπρός είτε το πίσω φρένο περισσότερο και γρηγορότερα από ότι το άλλο. Αυτή τη τεχνολογία λοιπόν, μπορεί να ανταπεξέλθει στο συνδυασμό δυνάμεων πέδησης οποιουδήποτε αναβάτη.

   

   

Η Honda έχει ένα τεραστιο δίκτυο διανομής στην Ελλάδα. Επιλέγουμε τους αντιπροσώπους μας με την ίδια φροντίδα που βάζουμε στον σχεδιασμό και την παραγωγή των υψηλής ποιότητας προιόντων μας. Οι αντιπροσωπείες Honda είναι εδώ για να κάνουν το επίσημο service ή την επιδιόρθωση των προιόντων που διαθέτετε σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές. Οι έμπειροι αντιπρόσωποί μας χρησιμοποιούν μόνο αυθεντικά ανταλλακτικά Honda ώστε να διατηρηθεί το αυθεντικό ποιοτικό επίπεδο της Honda, ενώ τα Αυθεντικά Αξεσουάρ Honda σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε την μονάδα σας σύμφωνα με τις προσωπικές σας ανάγκες.

Είτε πρόκειται για το αυτοκίνητο, μοτοσυκλέτα, ATV, εξωλέμβια μηχανή ή άλλα προιόντα παροχής ρεύματος, θυμηθείτε πως όλα υποστηρίζονται από την ίδια οικογένεια που τα «έχτισε». Όποτε μας χρειαστείτε, είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσετε να απολαμβάνετε όλα τα προιόντα και υπηρεσίες Honda.

   

Οι τρεις καταστάσεις λειτουργίας του DCT

Το σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη είναι εξοπλισμένο με δύο κύριες καταστάσεις λειτουργίας: Κατάσταση ΑΤ που αλλάζει τις ταχύτητες αυτόματα, και κατάσταση ΜΤ που επιτρέπει τον αναβάτη να αλλάξει ταχύτητες χειροκίνητα χρησιμοποιώντας διακόπτες στο τιμόνι.

Η κατάσταση ΑΤ προσφέρει δύο αυτόματες εναλλακτικές: κατάσταση D για την πόλη και την οδήγηση σε εθνικούς δρόμους, και την κατάσταση S για υψηλόστροφη, σπορ οδήγηση. Η κατάσταση ΜΤ αφήνει την αλλαγή των ταχυτήτων στην διακριτική ευχέρεια του αναβάτη. Συνολικά, η μετάδοση διπλού συμπλέκτη δίνει τη δυνατότητα για ένα μεγάλο εύρος οδηγικής ευχαρίστησης, από αυτή της χαλαρής οδήγησης μέχρι τη σπορ οδήγηση.

   

Επεξήγηση του πως ενεργοποιείται ο αερόσακος μοτοσυκλέτας

Ο αερόσακος μοτοσυκλέτας ενεργοποιείται μόνο σε περιπτώσεις σοβαρών μετωπικών συγκρούσεων όταν σημειώνονται δυνάμεις πάνω από μια προκαθορισμένη τιμή. Στην ουσία, δεν ενεργοποιείται σε συγκρούσεις από το πλάι ή πίσω, όπως επίσης και σε πτώσεις.

Επειδή ακριβώς μια σύγκρουση μπορεί να έχει διάφορες εκφάνσεις, όπως πλαϊνή πρόσκρουση ή η μοτοσυκλέτα να σφηνώνεται κάτω από φορτηγό, ο αερόσακος δε μπορεί να βοηθήσει τη μείωση της σοβαρότητας της σύγκρουσης σε όλες τις περιπτώσεις. Ο αερόσακος μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί εξαιτίας ισχυρής δόνησης που δημιουργείται όταν ο μπροστινός τροχός πέφτει σε μια μεγάλη τρύπα ή χαντάκι, ή σε σύγκρουση με κράσπεδο πεζοδρομίου ή άλλο αντικείμενο.

Η Honda έχει αναπτύξει ένα σύστημα σταματήματος στο ρελαντί βασισμένο σε έναν τύπο μίζας με γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος για το PCX. Για πρώτη φορά, έχει χρησιμοποιηθεί κάτι παρόμοιο σε scooter ή μοτοσυκλέτα στα 125 κ.εκ με επιπλέον στόχο την άνετη λειτουργία του ακόμη και στις περιπτώσεις που το σύστημα σταματήματος στο ρελαντί χρησιμοποιείται συχνά στην οδήγηση στην πόλη.

Το σύστημα σταματήματος στο ρελαντί εξοπλισμένο με γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος χαρακτηρίζεται από ηρεμία εκκινήσεων

Η Honda έχει αναπτύξει ένα σύστημα σταματήματος στο ρελαντί βασισμένο σε έναν τύπο μίζας με γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος για το PCX. Για πρώτη φορά, έχει χρησιμοποιηθεί κάτι παρόμοιο σε scooter ή μοτοσυκλέτα στα 125 κ.εκ με επιπλέον στόχο την άνετη λειτουργία του ακόμη και στις περιπτώσεις που το σύστημα σταματήματος στο ρελαντί χρησιμοποιείται συχνά στην οδήγηση στην πόλη. Στο σύστημα σταματήματος στο ρελαντί, ο κινητήρας εκκινεί μέσω της ίδιας γεννήτριας εναλλασσόμενου ρεύματος που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ρεύματος και φόρτισης της μπαταρίας κατά την οδήγηση. Αυτό εκμηδενίζει την ανάγκη χρήση ενός συμβατικού μοτέρ μίζας με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν θόρυβοι από τη μείωση και εμπλοκή των ταχυτήτων. Μόνο μαλακά και ήσυχα ξεκινήματα.

   

Το ABS λειτουργεί με φυσική αίσθηση και ελάχιστη δόνηση

Σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνδυαζόμενο ABS χαρακτηρίζεται από υπερευαίσθητο έλεγχο της πίεσης των υγρών των φρένων, το οποίο βοηθάει στην αποτροπή του μπλοκαρίσματος του τροχού. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα ελαχιστοποιεί τη δόνηση της μηχανής και εκμηδενίζει τον παλμό του φρεναρίσματος δίνοντας υπέρτερη, εξαιρετικά ομαλή επίδοση του ABS και του φρεναρίσματος.

Δυνατότητα φρεναρίσματος μόνο στον πίσω τροχό

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνδυαζόμενο ABS επιτρέπει τους αναβάτες να φρενάρουν με ακρίβεια πατώντας το ποδόφρενο. Το εμπρός φρένο τίθεται σε λειτουργία μόνο όταν ανιχνεύεται μπλοκάρισμα του πίσω τροχού, επιτρέποντας έτσι έναν έμπειρο αναβάτη να χρησιμοποιήσει το πίσω φρένο σαν ένα απλό φρένο κατά τη διάρκεια μιας απαιτητικής οδήγησης, όπως με αυξημένη ταχύτητα, ή σε περιστάσεις αυξημένων απαιτήσεων για την ανάρτηση ή το τιμόνι