Το πλεονέκτημα της Honda
Η Honda έχει κτίσει την αξιοπιστία της στον υπέρτερο σχεδιασμό και καινοτομία, την
ισχυρή απόδοση και στην μνημειώδη της αξιοπιστία και διάρκεια. Αυτό αποδεικνύεται
σε κάθε μοντέλο που κατασκευάζει.
Ποτέ δε σταματά να αναζητά τρόπους για την βελτίωση των μοτοσυκλετών της στη
μεγιστοποίηση της δύναμης, τη βελτιστοποίηση του χειρισμού, ελαχιστοποίηση του
βάρους και βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου. Όλα τα παραπάνω γίνονται
βέβαια πάντα με τον αναβάτη να είναι το επίκεντρο.
Ο στόχος της Honda είναι η διασφάλιση της πιο ευχάριστης και ικανοποιητικής δυνατόν εμπειρίας οδήγησης. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα είναι η σιγουριά ότι ο αναβάτης μπορεί να συνεχίσει την ευχάριστη εμπειρία της κατοχής μιας μηχανής Honda με την υποστήριξή της Honda κατά τη διάρκεια της ζωής της.
Η Honda έχει αναπτύξει το Dual Clutch Transmission (μετάδοση διπλού συμπλέκτη) με αυτόματο συμπλέκτη και αλλαγές σχέσεων ώστε να επιτυγχάνεται η ίδια οδηγική ευχαρίστηση με το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να συνδυάζεται και με την ευκολία και την εξελιγμένη άνεση που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο. Οι δύο συμπλέκτες – ο ένας για την εκκίνηση, 1η, 3η και 5η ταχύτητα και ο άλλος για τη 2η, 4η και 6η ταχύτητα – ελέγχονται αυτόματα προκειμένου να επιτευχθεί η αβίαστη αλλαγή ταχυτήτων. Η χρήση αυτής της τεχνολογίας για την Honda είναι μια παγκόσμια πρωτοπορία.
Με τη χρήση του Dual Clutch Transmission (DCT), η Honda συνδύασε επιτυχώς την άμεση και ενστικτώδη μετάδοση του συμβατικού κιβωτίου με την ομορφιά της αδιάκοπης δύναμης και την ικανότητα ελέγχου της επιτάχυνσης και επιβράδυνσης μόνο με τη χρήση του γκαζιού και φρένου, ακόμη και κατά τη σπορ οδήγηση.
Σύστημα Σταματήματος στο ρελαντί (Idling Stop System)
Μόλις βάλεις μπροστά έναν κινητήρα, αυτός καταναλώνει καύσιμο μέχρι να τον σβήσεις. Με άλλα λόγια, καταναλώνει καύσιμο χωρίς λόγο στα φανάρια και σε άλλες σύντομες στάσεις. Το σύστημα σταματήματος στο ρελαντί αυτόματα σβήνει τον κινητήρα στα φανάρια και στις σύντομες στάσεις εκμηδενίζοντας έτσι αλόγιστη κατανάλωση καυσίμου.
Όταν το σύστημα σταματήματος στο ρελαντί βρίσκεται σε λειτουργία, αυτόματα σβήνει και βάζει μπροστά τον κινητήρα για τον αναβάτη όταν σταματάει και ξεκινάει. Αυτό το σύστημα αποφέρει μέχρι και 7% εξοικονόμηση καύσιμου.
Το μόνο που απαιτείται είναι φυσιολογική οδήγησηΤο μόνο που χρειάζεται να κάνει ο αναβάτης είναι να πατήσει το διακόπτη του Idling Stop. Ο κινητήρας αυτόματα σβήνει στα φανάρια και σε σύντομες στάσεις.
Σύστημα αερόσακου
Η Honda έχει από καιρό συμμετάσχει ενεργά σε πρωτοβουλίες ασφάλειας των μοτοσικλετών. Ξεκίνησε την έρευνα σχετικά με τους αερόσακους μοτοσυκλετών το 1990 με εκτεταμένα crash test και αναλύσεις μέχρι που κατέληξε να αναπτύξει τον πρώτο αερόσακο που είχε ποτέ εφαρμοστεί σε μηχανή παραγωγής. Αυτή η εξελιγμένη τεχνολογία ασφάλειας έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στη μείωση της σοβαρότητας των τραυματισμών στο κεφάλι και το στήθος σε σοβαρές μετωπικές συγκρούσεις.
Σε μια σοβαρή μετωπική σύγκρουση κατά την οποία ο αναβάτης πιθανά να εκτιναχθεί προς τα εμπρός, ο αερόσακος απορροφά μερική από την ορμή του αναβάτη. Σύμφωνα με την ανάλυση δεδομένων από συγκρούσεις που δείχνουν ότι πολλοί από τους τραυματισμούς και θανάτους συμβαίνουν όταν ο αναβάτης συγκρούεται με άλλο όχημα, το δρόμο ή άλλα αντικείμενα μετά από μετωπική σύγκρουση, η Honda προσδιόρισε ότι ο ρόλος ενός αερόσακου μοτοσυκλέτας θα έπρεπε να είναι η μείωση της ορμής του αναβάτη προς τα εμπρός.
Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνδυαζόμενο ABS είναι παγκοσμίως η πρώτη τεχνολογία που δίνει στους αναβάτες πρόσβαση στα χαρακτηριστικά της οδηγικής επίδοσης των super bikes. Η πρόσβαση αυτή αποφέρει περισσότερο έλεγχο και πεποίθηση. Οποιοσδήποτε οδηγός έχει τη δυνατότητα να βιώσει ένα ανώτερο επίπεδο εξελιγμένης πέδησης σε μια μεγάλη μοτοσυκλέτα απλά πατώντας τα φρένα της κανονικά και σταθερά. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο να διανέμει ηλεκτρονικά τις δυνάμεις πέδησης εμπρός και πίσω, ώστε να διευκολύνεται η στρωτή πέδηση χωρίς το μπλοκάρισμα των τροχών.
Ο μέσος αναβάτης μπορεί να πατήσει είτε το εμπρός είτε το πίσω φρένο περισσότερο και γρηγορότερα από ότι το άλλο. Αυτή τη τεχνολογία λοιπόν, μπορεί να ανταπεξέλθει στο συνδυασμό δυνάμεων πέδησης οποιουδήποτε αναβάτη.