Mέγιστη απόδοση και ελάχιστο βάρος, χάρη στον νέο απολαυστικό κινητήρα και το άνετο, ευέλικτο πλαίσιο. Προχωρήσε εκεί που οι άλλοι σταματούν. Ιδανικό για εκτός δρόμου διαδρομές, αλλά και την καθημερινή οδήγηση μέσα στην κίνηση της πόλης. 'Ολα εξαρτώνται από την διάθεσή σου. Να είσαι πάντα προετοιμασμένος για μια νέα περιπέτεια. Αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκε η Africa Twin. Ξέρουμε τι μπορεί να κάνει. Eσύ;
Όσο μεγαλύτερη είναι η πρόκληση, τόσο μεγαλύτερη η ανταμοιβή. Εμπνευσμένη από τον θρύλο του Dakar, το μοντέλο του 2022, περιλαμβάνει στον στάνταρ εξοπλισμό πίσω σχάρα, νέα γραφικά ‘Big Logo’ και ανανεωμένες ρυθμίσεις για την έκδοση με κιβώτιο DCT.
Ο κινητήρας είναι SOHC υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Uni-cam. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 102ps (75kW) και μέγιστη ροπή 105Nm.
Πλέον του αυξημένου κυβισμού, οι αναβαθμίσεις του 20YM περιλάμβαναν νέα κυλινδροκεφαλή, νέο χρονισμό και βύθιση βαλβίδων, νέο σώμα ψεκασμού και νέα εξάτμιση.
Η μεταβλητή βαλβίδα ελέγχου καυσαερίων - Exhaust Control Valve (ECV) προσφέρει βελτιωμένο ήχο στις χαμηλές στροφές και μέγιστη απόδοση ισχύος στις υψηλές στροφές
Ο σχεδιασμός είναι εμπνευσμένος απο την αγωνιστική CRF450R. Συμπαγής σιλουέτα σχεδιασμένη για χρήση εκτός δρόμου, με λεπτή σέλα και ψηλό τιμόνι για καλύτερη εποπτεία του δρόμου, αλλά και έλεγχο της μοτοσυκλέτας.
Το Cornering ABS παρέχει αίσθηση σιγουριάς και διαθέτει ρύθμιση off-road.
Βελτιστοποιημένοι συντελεστές απόσβεσης & τιμές ελατηρίων για την εμπρός και πίσω ανάρτηση Showa.
Το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης προσφέρει 4 επίπεδα ισχύος και 3 επίπεδα φρένου κινητήρα. Υπάρχουν επτά επίπεδα ρύθμισης του HSTC, αλλά το ποσοστό παρέμβασης κάθε επιπέδου έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να συνάδει με τα δεδομένα που δέχεται σε πραγματικό χρόνο από την IMU. Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιείται πλήρως.
Το Wheelie Control με τη μονάδα IMU να μετρά την τιμή και το ρυθμό μεταβολής της γωνιακής ταχύτητας κλίσης, και σε συνδυασμό με τον έλεγχο της ροπής του κινητήρα μέσω TBW, ο αναβάτης μπορεί να επιλέγει μεταξύ 3 επιπέδων επέμβασης. Το Επίπεδο 1 επιτρέπει την επιθυμητή ανύψωση του τροχού, αλλά καταστέλλει οποιαδήποτε ξαφνική κίνηση. Το Επίπεδο 3 σταματά την οποιαδήποτε ανύψωση του εμπρός τροχού και το Επίπεδο 2 είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ των δύο. Το Wheelie Control μπορεί επίσης να απενεργοποιείται εντελώς.
Υπάρχουν τέσσερις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις προφίλ οδήγησης: TOUR, URBAN, GRAVEL και OFF-ROAD για την κάλυψη των περισσοτέρων οδηγικών συνθηκών και καταστάσεων και δύο ρυθμίσεις USER για εξατομίκευση από τον αναβάτη.
H μοτοσυκλέτα σου είναι στα χέρια σου, για να την ρυθμίσεις όπως σε βολεύει.
To προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο συμπλέκτη είναι εδώ για να σου μειώσει το στρές, αλλά και να αυξήσει την απόλαυση της οδήγησης.
Απλό και άμεσο’ προσφέρει εξαιρετικά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων στη Χειροκίνητη Επιλογή (MT) ή στο Αυτόματο (Automatic) D και S πρόγραμμα. Το σπορ πρόγραμμα S (με 3 επίπεδα) κρατά τις στροφές πιο ψηλά στην επιτάχυνση και κατεβάζει σχέση ταχύτερα από το D, για πιο σπορ οδήγηση. Η λειτουργία G βελτιώνει την ελκτική πρόσφυση του πίσω τροχού σε συνθήκες off-road. Η ανίχνευση της κλίσης του δρόμου προσαρμόζει τη λογική των αλλαγών ανάλογα με το ποσοστό της κλίσης.
Όπως όλοι μας η κάθε μοτοσυκλέτα έχει τη δική της προσωπικότητα. Ποιά είναι λοιπόν αυτή που σου ταιριάζει;