Test Ride
ArrowTEST RIDE
Brochure
ArrowΦΥΛΛΑΔΙΑ
Dealer
ArrowΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Offers
ArrowΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Choose
ArrowΒΡΕΣ ΤΗ HONDA ΣΟΥ

CRF 450R: Ανθεκτικότερη - Ταχύτερη - Ισχυρότερη - Νικήτρια. Ξανά!

CRF450R

ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ... ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ.

Νέοι κανόνες παιχνιδιού.

Με βελτιστοποιημένη ακαμψία πλαισίου από το αγωνιστικό τμήμα της Honda (HRC) και ανάρτηση που την καθιστά πολύ πιο γρήγορη στις στροφές για ταχύτερους χρόνους σε κάθε γύρο.

Μετά από ένα σημαντικό άλμα εξέλιξης το 21YM, η CRF450R ανανεώνεται περαιτέρω για το 22YM, προσφέροντας βελτιωμένη οδηγησιμότητα με νέα χαρτογράφηση της ECU, και revalving της εμπρός και πίσω ανάρτησης Showa για μεγαλύτερη ισορροπία απόσβεσης. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και είναι αυτό που χρησιμοποιούσε η CRF450RW με την οποία ο Tim Gajser κατέκτησε συνεχόμενα δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP, το 2019 και το 2020.

ΕΚΚΙΝΗΣΗ. ΥΠΕΡΟΧΗ. ΝΙΚΗ

Κάθε αναβάτης χρησιμοποιεί ένα πλεονέκτημα. Γιατί όχι όλα;

Με την CRF450R ξαναγράψαμε τους κανόνες του παιχνιδιού. Εξάλλου, αυτός είναι ο τρόπος για την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος MXGP. Το ελαφρύτερο νέο πλαίσιο προσφέρει στον αναβάτη ισορροπημένη ακαμψία με ανανεωμένη γεωμετρία διεύθυνσης και ανάρτηση που συμπεριφέρεται υποδειγματικά στις στροφές. Ο κινητήρας έχει νέας σχεδίασης εισαγωγή, κυλινδροκεφαλή και σύστημα εξάτμισης που προσφέρουν περισσότερη ισχύ στις μεσαίες στροφές και ροπή στις χαμηλές στροφές, με ομαλή απόκριση στο γκάζι. Ένα ανανεωμένο σύστημα αποσυμπίεσης και ο νέος υδραυλικός συμπλέκτης εγγυώνται ατελείωτες ώρες προπόνησης. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει 3 προγράμματα διαχείρισης ισχύος για απόλυτη πρόσφυση του πίσω τροχού, ενώ το HRC Launch Control δίνει το πλεονέκτημα για τα πρώτα 100 μέτρα. Και το νέο σώμα της μοτοσυκλέτας είναι λεπτότερο, ελαφρύτερο και πιο ευέλικτο. Τώρα, μπορείς πιο εύκολα από ποτέ, να εκτιναχθείς στην εκκίνηση , να ανοίξεις τη διαφορά και να κατακτήσεις τη νίκη.

CRF450R CRF450R
CRF450R
CRF450R
CRF450R

ΓΕΝΝΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ

Η διαφορά βρίσκεται στις λεπτομέρειες.

Κάθε πρωτάθλημα που κερδίζεται δεν είναι από τύχη. Είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού. Ρωτήστε την HRC και τον Tim Gajser. Μελετήσαμε το κάθε εξάρτημα της CRF450R και την βελτιώσαμε χάρη στις δικές τους προσπάθειες. Είναι 2 κιλά ελαφρύτερη, κάτι που το παρατηρείς από την πρώτη στιγμή. Ξεκινήσαμε με το πλαίσιο. Πιο στενές δοκοί εξοικονομούν 700 γραμμάρια ενώ ένα νέο, απλουστευμένο υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 320 γραμμάρια. Το σημαντικότερο, η αίσθηση έχει αναβαθμιστεί. Οι θέσεις των ενισχυτικών ράβδων πίσω από τα σημεία έδρασης του ψαλιδιού έχουν αλλάξει και με τη στρεπτική ακαμψία να παραμένει ίδια, η πλευρική ακαμψία έχει μειωθεί κατά 20% για βελτίωση της ταχύτητας στις στροφές, της ελκτικής πρόσφυσης και της ακρίβειας διεύθυνσης. Το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρει κατανομή ακαμψίας προσαρμοσμένη στα χαρακτηριστικά του πλαισίου χάρη στους πιο στενούς βραχίονες. Το μοχλικό του Pro-Link έχει επίσης αναθεωρηθεί. Η νέα, βελτιωμένη γεωμετρία έχει αλλαγές σε κάστερ και ίχνος τροχού για μεγαλύτερη ευελιξία, ενώ αυξήθηκε και η απόσταση από το έδαφος. Το ανεστραμμένο πιρούνι 49 χλστ. της Showa έχει μεγαλύτερη διαδρομή κατά 5 χλστ. ενώ η ακαμψία της πάνω και κάτω τιμονόπλακας έχει αυξηθεί. Το μεγαλύτερο έμβολο στο πίσω αμορτισέρ της Showa προσφέρει ταχύτερη απόκριση και βελτιωμένη απορρόφηση ανωμαλιών. Το ελατήριο κατασκευάζεται από εξαιρετικά ελαφρύ ατσάλι.

Ισχυρότερη. Πιο ομαλή. Ασταμάτητη.

Υπάρχει περισσότερη ισχύς από τις 5.000 σαλ. και πάνω. Για ισχυρότερη, πιο ομαλή αίσθηση ροπής στις χαμηλές στροφές, το φιλτροκούτι είναι μεγαλύτερο, με πρόσβαση στο φίλτρο χωρίς εργαλεία.

CRF450R

Αυτό τροφοδοτεί ένα επανασχεδιασμένο σώμα ψεκασμού που βελτιστοποιεί την απόδοση εισαγωγής. Με την αναθεωρημένη γωνία ψεκασμού καυσίμου βελτιώνεται η αίσθηση απόκρισης του γκαζιού. Το σύστημα αποσυμπίεσης είναι επίσης ανανεωμένο. Το αντίβαρό του μετακινήθηκε από τα δεξιά του εκκεντροφόρου στα αριστερά, πετυχαίνοντας πιο σταθερή λειτουργία στις χαμηλές στροφές και μειώνοντας την πιθανότητα σβησίματος. Οι δύο θυρίδες εξαγωγής έχουν νέο οβάλ σχήμα και συνδυάζονται με μονό σωλήνα εξαγωγής και ένα σιλανσιέ, κάτι που εξοικονομεί 1,24 κιλά. Ο συμπλέκτης έχει έναν επιπλέον δίσκο και είναι υδραυλικός, βελτιώνοντας τόσο τον έλεγχο όσο και την αίσθηση στη μανέτα (10% ελαφρύτερη). Επίσης το σημείο σύμπλεξης παραμένει σταθερό ακόμα και υπό υψηλές θερμοκρασίες - Έως και πολύ υψηλές. Πολύτιμα γραμμάρια εξοικονομεί ένα νέο κάλυμμα κυλινδροκεφαλής από μαγνήσιο και μία μικρότερη, ελαφρύτερη αντλία καυσίμου.

CRF450R
CRF450R

ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

Lines

Όπως όλοι μας η κάθε μοτοσυκλέτα έχει τη δική της προσωπικότητα. Ποιά είναι λοιπόν αυτή που σου ταιριάζει;

ArrowΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΟΝΤΕΛΩΝ