Η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η αντοχή, η άνεση, η πρακτικότητα και η ευελιξία την καθιστούν ιδανική για τις καθημερινές διαδρομές σου και απολαυστική για τις εξορμήσεις του σαββατοκύριακου. Οι καινοτομίες και οι αποθηκευτικοί χώροι της χαρίζουν πόντους, όπως και ο αποδοτικός, ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας της. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda, με αυτόματα ή μηχανικά προγράμματα αλλαγών (Automatic / Manual modes), είναι μία δημοφιλής επιλογή. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπήσεις την NC 750X. Και εμείς την εξελίξαμε ώστε να γίνει ακόμα καλύτερη.
Για πλήρη έλεγχο, τα επίπεδα Honda Selectable Torque Control (HSTC) έχουν επεκταθεί, με εκλεπτυσμένη διαχείριση πρόσφυσης. Υπάρχει ακόμα η επιλογή ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων (τώρα με συμπλέκτη ολίσθησης) ή ενός μοναδικού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων, που σημαίνει ότι δεν θα χάσετε ποτέ αυτή τη συναρπαστική σύνδεση με τη μοτοσυκλέτα σας. Και, για βελτιωμένη ασφάλεια, το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί τα πίσω φώτα κινδύνου σε συνθήκες σκληρού φρεναρίσματος για να ειδοποιήσει τους άλλους χρήστες του δρόμου.
Μέσα στους πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο ή κατά την περιήγηση στην ύπαιθρο, έχει την άνεση να ταιριάζει σε κάθε σου ταξίδι, σε κάθε σου επιθυμία. Το ατσάλινο σωληνωτό σε στυλ διαμαντιού πλαίσιο είναι ιδιαίτερα ελαφρύ και με το χαμηλό κέντρο βάρους του από τον κινητήρα με κλίση προς τα εμπρός, κάνει το NC750X ακόμα πιο εύκολο στο χειρισμό. Η οθόνη παρέχει καλύτερη προστασία από τα στοιχεία στα μεγαλύτερα ταξίδια.
Ο δικύλινδρος κινητήρας παρέχει σημαντικό επίπεδο ροπής, ώστε να συνδυάζεται έξυπνα με εντυπωσιακή απόδοση καυσίμου. Ο προσεκτικά ισορροπημένος δικύλινδρος κινητήρας παράγει 43,1 kW και το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει εκλεπτυσμένη διαχείριση 3 επιπέδων πρόσφυσης του πίσω ελαστικού για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια.
Οδήγησε έξυπνα όπου κι αν κατευθύνεσαι, το NC750X έχει σχεδιαστεί για να σε βοηθά να βελτιώσεις την καθημερινότητα σου. Υπάρχει επιπλέον χώρος αποθήκευσης, όπου θα ήταν το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που διαχωρίζουν πραγματικά το NC750X από μια τυπική μοτοσυκλέτα. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 23 λίτρων χάρη στο εσωτερικό του σχήμα, θα χωρέσει πλέον ένα κράνος full-face σε στυλ περιπέτειας.
Όπως όλοι μας η κάθε μοτοσυκλέτα έχει τη δική της προσωπικότητα. Ποιά είναι λοιπόν αυτή που σου ταιριάζει;