3/6/2022
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το νέο Civic είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει μια δυναμική εμπειρία οδήγησης με εντυπωσιακή οικονομία και απόδοση

  • Το σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV προσφέρει εξαιρετική απόδοση και άμεση απόκριση
  • Τα υψηλά επίπεδα ακαμψίας του αμαξώματος μεγιστοποιούν τη σταθερότητα και την ευκινησία
  • Το τιμόνι και η ανάρτηση έχουν διαμορφωθεί για να εξισορροπούν την ικανοποίηση του οδηγού με την άνεση
  • Το πλήρως υβριδικό Civic είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που θα εξηλεκτριστεί
  • Κατανάλωση WLTP από μόλις 4,7 l/100km και CO2 από μόλις 108g/km

Το ολοκαίνουργιο Honda Civic έχει σχεδιαστεί για να διασφαλίζει ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης e:HEV, το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτησή του προσφέρουν τα ελκυστικά επίπεδα απόδοσης, δυναμικής απόκρισης και ανατροφοδότησης που ήταν πρωταγωνιστές στην απήχηση του Civic από τις προηγούμενες γενιές. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία με εξαιρετικά ανταγωνιστική απόδοση και εκπομπές ρύπων.

Διαθέσιμο από το Φθινόπωρο του 2022, το Civic 11ης γενιάς είναι το τελευταίο mainstream μοντέλο της Honda που θα εξηλεκτριστεί, ακολουθώντας τα CR-V, Honda e, Jazz, Jazz Crosstar και HR-V. Το αυτοκίνητο θα διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του βραβευμένου πλήρως υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης e:HEV. Αυτό συνδυάζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή πυκνότητα ισχύος και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες με έναν πρόσφατα αναπτυγμένο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson 2,0 λίτρων. Ο νέος κινητήρας επιτυγχάνει την υψηλότερη θερμική απόδοση της βιομηχανίας ίση με 41% και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού βελτιστοποιημένο για ταχύτερη και πιο αποτελεσματική καύση και μεγαλύτερη απόδοση ροπής. Εκτός από το σύστημα άμεσου ψεκασμού, μια σειρά από τεχνολογίες όπως ο ενεργός καταλύτης χαμηλής θερμοκρασίας και ο τροποποιημένος σχεδιασμός των αυλών εισαγωγής συμβάλλουν στη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, ενώ επιτυγχάνουν υψηλή απόδοση.

Το αποτέλεσμα αυτών των τεχνολογικών εξελίξεων είναι η συνδυασμένη εκπομπή CO2 WLTP μόλις 108 g/km (WLTP), με εξίσου εντυπωσιακή κατανάλωση καυσίμου 4,7 λίτρα/100 χλμ. Αυτή η εξαιρετική απόδοση συνδυάζεται με τη μέγιστη ισχύ των 184 PS και τη μέγιστη ροπή των 315 Nm, διασφαλίζοντας ότι το νέο Civic είναι ένα συναρπαστικό αυτοκίνητο για τον οδηγό, στην κατηγορία C.

Αυτή η ανώτερη απόδοση και διαχείριση ενέργειας έχει επιτευχθεί μέσω της εφαρμογής καινοτόμων νέων τεχνολογιών. Για παράδειγμα, η τελευταία έκδοση της Έξυπνης Μονάδας Ισχύος (IPU) της Honda είναι 23 χιλιοστά πιο επίπεδη και 1 κιλό ελαφρύτερη από τις προηγούμενες εκδόσεις, αλλά με περισσότερα στοιχεία: 72 – η μεγαλύτερη που έχει τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε από την τρέχουσα σειρά Honda e:HEV. Η λεπτή IPU κάθεται κάτω από τα πίσω καθίσματα, μεγιστοποιώντας τον εσωτερικό χώρο και τη χρηστικότητα.

Μια νέα Μονάδα Ελέγχου Ισχύος (PCU), που βρίσκεται κάτω από το καπό, επιτρέπει την ταχύτερη φόρτιση και εκφόρτιση ηλεκτρικής ενέργειας, συμβάλλοντας σε περαιτέρω αύξηση 12% στην ισχύ εξόδου σε σχέση με προηγούμενες παραλλαγές του συστήματος e:HEV. Η αύξηση της πυκνότητας ισχύος και της απόδοσης του PCU αυξάνει την ηλεκτρική ισχύ, επιτρέποντας στη λειτουργία EV να λαμβάνει περισσότερο από το φορτίο κίνησης το οποίο διαχειρίζεται με μια νέα καλωδίωση υψηλής τάσης με πυρήνα αλουμινίου. Η καλωδίωση αλουμινίου συμβάλει και στη μείωση του βάρους κατά 40% σε σύγκριση με τη συμβατική καλωδίωση χαλκού.

Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης εναλλάσσεται απρόσκοπτα μεταξύ λειτουργίας EV, υβριδικής λειτουργίας και λειτουργίας με θερμικό κινητήρα δίχως να απαιτείται κάποια ενέργεια από τον οδηγό. Υπάρχουν 4 επιλογές οδήγησης – Eco, Normal, Sport και ένα νέο Individual mode – τα οποία μπορούν να επιλεγούν από τον οδηγό για να προσαρμόσουν την απόκριση του οχήματος, του συστήματος μετάδοσης κίνησης, του συστήματος διεύθυνσης και της οθόνης πληροφοριών.

Το νέο Civic χαρακτηρίζεται από μια ελκυστική ευελιξία που στηρίζεται στα υψηλά επίπεδα φινέτσας, στην εξάλειψη του ανεπιθύμητου θορύβου και των κραδασμών. Ένας δευτερεύων άξονας εξισορρόπησης και ο στροφαλοφόρος άξονας υψηλής ακαμψίας εντός του κινητήρα εσωτερικής καύσης εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία, ενώ ο ανεπιθύμητος θόρυβος του κινητήρα έχει αντιμετωπιστεί μέσω της αυξημένης εφαρμογής μόνωσης στην πολλαπλή εισαγωγής και στο κάλυμμα του κινητήρα. Εκτός από αυτά τα βήματα, το προηγμένο σύστημα Active Noise Control (ANC) περιορίζει περαιτέρω τυχόν θορύβους που θα μπορούσαν να εισέλθουν στην καμπίνα, ενώ το Active Sound Control (ASC) ενισχύει τη σπορ χροιά του θερμικού κινητήρα.

Η σχεδίαση του πλαισίου συμπληρώνει την εξαιρετική απόδοση ισχύος. Το Civic e:HEV έχει αναπτυχθεί με ιδιαίτερη έμφαση στην απόκριση και την ανάδραση του τιμονιού, ενισχύοντας την αίσθηση σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο. Η βελτιωμένη ευστάθεια σε ευθεία γραμμή και σε ανώμαλα οδοστρώματα έχει επιτευχθεί χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο κατά 35 mm και το φαρδύτερο κατά 18 mm πίσω μετατρόχιο σε σύγκριση με τον προκάτοχο του αυτοκινήτου. Η σταθερότητα στις στροφές και η συνολική απόκριση εισόδου έχουν βελτιωθεί περαιτέρω με την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος την εφαρμογή σφαιρικών αρθρώσεων χαμηλής τριβής και τη χρήση αναβαθμισμένων μπροστινών αμορτισέρ. Όλα αυτά τα στοιχεία συνδυάζονται για να ενισχύσουν τη δυναμική αίσθηση που προσφέρει το νέο μοντέλο.

Για την περεταίρω βελτίωση της οδηγικής απόλαυσης και για να επιτυγχάνεται άμεση απόκριση, ένα νέο λογισμικό ελέγχου, διασφαλίζει ότι η λειτουργία του θερμικού κινητήρα εσωτερικής καύσης διατηρείται κατά την οδήγηση σε δρόμους με στροφές. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να προσφέρει την ιδανική στιγμιαία επιτάχυνση, παρέχοντας μια πραγματικά δυναμική αίσθηση. Στον αυτοκινητόδρομο, η πρόσθετη ροπή και η ηλεκτρική ενέργεια παρέχουν ισχυρή επιτάχυνση στις προσπεράσεις με υψηλή ταχύτητα αλλά και μειωμένο θόρυβο από τον κινητήρα, για ξεκούραστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

«Αυτή είναι η τελευταία γενιά της κορυφαίας στον κλάδο τεχνολογίας μας e:HEV, η οποία από μόνη της είναι το αποκορύφωμα πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σχεδιασμού, κατασκευής και τελειοποίησης»