Ο Max επέκτεινε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα με μια συναρπαστική και κυρίαρχη νίκη στο Μεξικό, ενώ ο Sergio εξασφάλισε το πρώτο του βάθρο στον αγώνα της χώρας του. Ο Pierre τερμάτισε τέταρτος με την Scuderia Alpha Tauri εξασφαλίζοντας την παρουσία τριών αυτοκινήτων με κινητήρα Honda στην πρώτη τετράδα!
Ο Μαξ έκανε ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα από τη δεύτερη σειρά για να προσπεράσει στην πρώτη στροφή και τους δύο οδηγούς της Mercedes και να τεθεί επικεφαλής, ενώ ο Sergio ανέβηκε στην τρίτη θέση πίσω από τον Lewis Hamilton. Ο Pierre μπόρεσε και απέφυγε το μονοθέσιο του Valtteri Bottas και ανέβηκε στην τέταρτη θέση, αλλά ο Yuki Tsunoda δυστυχώς ενεπλάκη σε σύγκρουση και εγκατέλειψε.
Όπως αποδείχθηκε, οι θέσεις θα παρέμεναν αμετάβλητες από εκείνο το σημείο και μετά, αλλά ο αγώνας δεν κύλισε χωρίς αγωνία. Ο Μαξ έλεγξε τον ρυθμό μπροστά και απομακρύνθηκε άνετα, ενώ ο Sergio πίεσε τον Χάμιλτον για να κερδίσει τη δεύτερη θέση.
Ο Pierre ήταν το πρώτο από τα τρία μονοθέσια που έκανε το pit stop του, αλλάζοντας από μεσαία σε σκληρά ελαστικά στον 31ο γύρο για να προστατεύσει την άνετη τέταρτη θέση εκείνη τη στιγμή. Δύο γύρους αργότερα, ο Μαξ έκανε τη μία και μοναδική στάση του για να τοποθετήσει και αυτός τη σκληρή γόμα ως απάντηση στο πιτ στοπ του Χάμιλτον. Όταν επέστρεψε στην πίστα είχε σαφές πλεονέκτημα έναντι της Mercedes.
Σε μια προσπάθεια να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό σε έναν ξεκάθαρο αγώνα μίας στάσης για αλλαγή ελαστικών, ο Sergio επέκτεινε το πρώτο του όριο και τελικά έκανε ένα pit stop στον 40ο γύρο - τοποθετώντας επίσης σκληρά ελαστικά – και επανήλθε στην πίστα 9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Χάμιλτον τα οποία έπρεπε να καλύψει. Μια σειρά από εντυπωσιακούς γύρους είδε τον Sergio να πλησιάζει τον Χάμιλτον, αλλά μόλις βρέθηκε πίσω από τη Mercedes, δυσκολεύτηκε να δοκιμάσει να προσπεράσει. Τα μονοθέσια του Sergio είχε να αντιμετωπίσει τη μειωμένη πρόσφυση και τις αυξημένες θερμοκρασίες από το προπορευόμενο μονοθέσιο της Mercedes.
Ο Max πέρασε τη γραμμή του τερματισμού με προβάδισμα 16 δευτερολέπτων, με τον Sergio να αρκείται με την τρίτη θέση με 1,1 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Χάμιλτον η οποία όμως του εξασφάλισε το τρίτο συνεχόμενο βάθρο για πρώτη φορά στην καριέρα του. Εκτός από τον Max που ανοίγει ένα προβάδισμα 19 βαθμών στην κατάταξη των οδηγών, η 15η νίκη μας με τη Red Bull Racing μειώνει και τη διαφορά στον ένα βαθμό στο πρωτάθλημα κατασκευαστών από την Mercedes.
Μετά από ένα αλάνθαστο αγώνα, ο Pierre τερμάτισε τέταρτος - πάνω από 17 δευτερόλεπτα μακριά από τις Ferrari - για να φέρει τη Scuderia AlphaTauri στο ίδιο επίπεδο βαθμών με την Alpine στον αγώνα για την πέμπτη θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών.
Για όσους αγαπούν τα στατιστικά, ήταν η ένατη νίκη του Max στη σεζόν, που τον καθιστά τον οδηγό της Honda με τις περισσότερες νίκες σε ένα χρόνο, ένα ρεκόρ που μοιράστηκε στο παρελθόν για τις 8 με τον αείμνηστο Ayrton Senna.