10/4/2024
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Το ολοκαίνουργιο Honda CR-V πέρασε με επιτυχία το τεστ ασφάλειας EURO NCAP και έλαβε την μέγιστη βαθμολογία με 5 αστέρια!

 

Τα ολοκαίνουργια μοντέλα Honda CR-V e:HEV και e:PHEV, εξοπλισμένα με την τεχνολογία SENSING 360, απέσπασαν τη μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στις τελευταίες δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP.

Η έκτη γενιά CR-V ενσωματώνει τη δέσμευση της Honda για μηδενικούς θανάτους από τροχαία ατυχήματα σε οποιοδήποτε από τα προϊόντα της έως το 2050. Διαθέτει μια σειρά από βελτιωμένες και αναβαθμισμένες τεχνολογίες που επιτυγχάνουν ένα από τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας επιβατών και πεζών στην κατηγορία του.

Το Honda SENSING 360 περιλαμβάνει κάμερα 100° προς τα εμπρός, ραντάρ κυμάτων χιλιοστών και τέσσερα γωνιακά ραντάρ, προσφέροντας πλήρη ορατότητα 360° γύρω από το όχημα. Η μπροστινή κάμερα και το ραντάρ ανιχνεύουν και αναγνωρίζουν αντικείμενα όπως γραμμές κυκλοφορίας, μοτοσικλέτες, ποδηλάτες και άλλα οχήματα.

Η αναβαθμισμένη σουίτα συστημάτων ασφαλείας SENSING 360 περιλαμβάνει το βελτιωμένο σύστημα προειδοποίησης για διασταυρούμενη κυκλοφορία (Front Cross Traffic Warning), το οποίο ανιχνεύει οχήματα στα αριστερά, δεξιά και μπροστά από το αυτοκίνητο σε διασταυρώσεις, ειδοποιώντας τον οδηγό για την προσέγγιση με υπερβολική ταχύτητα.

Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει, το σύστημα πέδησης μετριασμού σύγκρουσης (Collision Mitigation Braking System) εφαρμόζει αυτόματα ελαφριά πέδηση για να μειώσει την πιθανότητα ή τη σοβαρότητα μιας μετωπικής σύγκρουσης. Σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης, εφαρμόζεται η μέγιστη δυνατή πέδηση.

Για να πληροί τα αυστηρά πρότυπα ασφάλειας σύγκρουσης του Euro NCAP, το αμάξωμα του νέου CR-V ενσωματώνει δομικές ενισχύσεις που βελτιώνουν τη συνολική παθητική ασφάλεια του οχήματος. Αυτό περιλαμβάνει το πλευρικό πλαίσιο και το επάνω μέλος πλαισίου, σχεδιασμένα για να διαχέουν την ενέργεια μιας σύγκρουσης μακριά από τους επιβάτες. Η ενισχυμένη κολόνα Α μειώνει την παραμόρφωση της καμπίνας των επιβατών.

Οι δομικές βελτιώσεις στο πλαίσιο του CR-V συμμορφώνονται με το νέο Mobile Progressive Deformable Barrier (MPDB), το Advanced European Mobile Deformable Barrier και τις δοκιμές πρόσκρουσης με στύλο στα 32 km/h. Λόγω του αυξημένου μεγέθους της υβριδικής μπαταρίας στην έκδοση e:PHEV έχουν προστεθεί εγκάρσια μέλη δαπέδου για να ελαχιστοποιηθεί η παραμόρφωση του δαπέδου από πλευρικές συγκρούσεις.

Επιπλέον, όλες οι εκδόσεις του νέου CR-V διαθέτουν 11 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένων αερόσακων γονάτων για τους μπροστινούς επιβάτες, πλευρικούς αερόσακους για προστασία των επιβατών και μπροστινό κεντρικό αερόσακο για την αποτροπή σύγκρουσης μεταξύ οδηγού και συνοδηγού κατά πλευρική σύγκρουση.

Η προστασία επεκτείνεται σε όλους τους επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, καθώς το αυτοκίνητο σημείωσε υψηλή βαθμολογία στην κατηγορία Προστασίας Παιδιών χάρη στα σημεία στήριξης ISOFIX που συμμορφώνονται με τα τελευταία ευρωπαϊκά πρότυπα i-Size