Για πρώτη φορά από το 1988, τα αυτοκίνητα της F1 με κινητήρες Honda κέρδισαν πέντε συνεχόμενους αγώνες χάρη στην κυρίαρχη απόδοση του Max στην Αυστρία.
Ο Max εξασφάλισε την pole position στα προκριματικά του Σαββάτου ενώ ο Checo κατέκτησε την τρίτη θέση στη σχάρα της εκκίνησης. Οι οδηγοί της Scuderia AlphaTauri ξεκινούσαν από την έκτη και έβδομη θέση, μια πραγματικά κορυφαία επίδοση για όλα τα αυτοκίνητα με κινητήρες Honda.
O Checo μετά την εκκίνηση πίεσε τον Lando Norris για να τον προσπεράσει, όμως στη στροφή 4 βγήκε από την πίστα και έπεσε στη δέκατη θέση.
Ξεκινώντας με τη μαλακή γόμα οι οδηγοί της AlphaTauri ήταν οι πρώτοι που έκαναν στάσεις για αλλαγή ελαστικών, με τον Yuki να βγαίνει στον 12ο γύρο και ο Pierre να τον ακολουθεί σε έναν γύρο αργότερα. Και οι δύο οδηγοί άλλαξαν σε σκληρή γόμα, αλλά ο Γιούκι τιμωρήθηκε με ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπέρβαση ορίου ταχύτητας στην είσοδο του pit ενώ ο Pierre καθυστέρησε από ένα πρόβλημα στην αλλαγή του εμπρός ελαστικού.
Οι δύο οδηγοί της Red Bull έκαναν περισσότερους γύρους με τα μεσαία ελαστικά και έκαναν pit pit στον ίδιο γύρο, με τον Max να μπαίνει πρώτος και τον Checo να ακολουθεί λίγα δευτερόλεπτα μετά. Ο Max διατήρησε το άνετο προβάδισμά του, ενώ ο Checo συνέχισε την προσπάθεια του να κερδίσει θέσεις έχοντας πολλές μονομαχίες με τον Charles Leclerc.
Σε 2 απόπειρες προσπέρασης ο Checo έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για εξαναγκασμό ενός άλλου αυτοκινήτου εκτός δρόμου, αλλά συνέχισε να πιέζει τους αντιπάλους του για να τους προσπεράσει. Στο τέλος του αγώνα ο Checo κυνηγούσε τον Hamilton για την τέταρτη θέση, αλλά δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τη Mercedes και αυτό επέτρεψε στον Carlos Sainz να τερματίσει με χρόνο που έριξε τον Sergio στην έκτη θέση στην τελική κατάταξη λόγω των ποινών.
Ο Max είχε τόσο μεγάλο προβάδισμα που κατάφερε να κάνει ένα δεύτερο pit stop με 11 γύρους να απομένουν και έθεσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με πάνω από 1,5 δευτερόλεπτο, διασφαλίζοντας το Grand Slam: pole position, νίκη αγώνα, ταχύτερος γύρος, επικεφαλής σε κάθε γύρο.
Στην AlphaTauri, ο Pierre τερμάτισε στην ένατη θέση κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς και ο Yuki στη δωδέκατη λόγω των ποινών που έλαβε.
Η 84η νίκη μας στη Φόρμουλα 1 βλέπει τον Max να επεκτείνει το προβάδισμα του στο πρωτάθλημα των οδηγών σε 32 πόντους, ενώ το πλεονέκτημα της Red Bull στην κατάταξη των κατασκευαστών αυξάνεται σε 44 πόντους. Και με μια υπέροχη χειρονομία, αναγνωρίζοντας το ρόλο της Honda σε αυτό το άριστο αποτέλεσμα, ο τεχνικός διευθυντής μας, Toyoharu Tanabe προσκλήθηκε στο βάθρο για να παραλάβει το τρόπαιο του κατασκευαστή εκ μέρους της ομάδας.