12/12/2021
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ο Max Verstappen είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής οδηγών της F1 με τη Honda

Ένα συγκλονιστικό τέλος μιας συναρπαστικής σεζόν είδε τον Max να στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής Οδηγών Φόρμουλα 1 το 2021 με μια προσπέραση στον τελευταίο γύρο του αγώνα.

 

Ξεκινώντας από την pole, ο Max έπεσε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Lewis Hamilton στην εκκίνηση και στη συνέχεια παρέμεινε στην ίδια θέση  μετά από μια αμφιλεγόμενη απόφαση ότι δεν είχε ολοκληρώσει αυτό που φαινόταν να ήταν μια φανταστική κίνηση προσπέρασης, όταν ο Hamilton έκοψε τη στροφή 7 για να παραμείνει μπροστά. Σε απάντηση, η Red Bull έγινε επιθετική με τη στρατηγική της και σταμάτησε στον 13ο γύρο για να τοποθετήσει σκληρά ελαστικά.

 

Ο Χάμιλτον ανταποκρίθηκε αμέσως και αυτό άφησε τον Sergio επικεφαλή του αγώνα με τα μαλακά ελαστικά, χωρίς να έχει σταματήσει στα pits. Ο Sergio με συναρπαστική οδήγηση κράτησε έξοχα τον Χάμιλτον όταν αυτός τον πλησίασε, επιτρέποντας στον Μαξ να κλείσει τη διαφορά και να παραμείνει εντός εμβέλειας.

 

Μόλις προσπεράστηκε, ο Sergio έκανε την πρώτη του στάση στον 22ο γύρο για σκληρά ελαστικά, με τον Yuki να κάνει το ίδιο έναν γύρο αργότερα για να αλλάξει από τα μεσαία στα σκληρά ελαστικά. Ο Pierre είχε επιλέξει να εκκινήσει με τα σκληρά ελαστικά και παρέμεινε περισσότερους γύρους δίχως pit stop, ανεβαίνοντας στην πρώτη εξάδα.

 

Η πρώτη διακοπή ήρθε στον 35ο γύρο όταν ο Antonio Giovinazzi σταμάτησε στην πίστα, και έφερε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτό επέτρεψε στους Max, Sergio και Pierre να κάνουν ένα pit stop που κοστίζει λιγότερο χρόνο, με τα δύο Red Bulls να τοποθετούν ξανά τα σκληρά ελαστικά και τον Pierre να πρέπει να αλλάζει στα μεσαία.

 

Όταν ξανάρχισε οι αγώνας, ο Max είχε ένα κενό 20 δευτερολέπτων για να κλείσει και γρήγορα μείωνε το προβάδισμα του Hamilton, αλλά ο χρόνος φαινόταν να τελειώνει μέχρι που ο Nicholas Latifi συνετρίβη με έξι γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας. Αυτό έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και για άλλη μια φορά έπαιξε σημαντικό ρόλο η άμυνα του Sergio καθώς η Mercedes δεν μπορούσε να κάνει pit stop δίχως να χάσει θέση, αλλά ο Max και ο Sergio μπορούσαν, καθώς ο Yuki και ο Pierre ακολούθησαν επίσης τους Red Bulls και άλλαξαν σε μαλακά ελαστικά.

 

Μετά από συζητήσεις για τον τρόπο που θα ολοκληρωθεί, ο αγώνας ξεκίνησε ξανά με έναν γύρο να απομένει και ο Max είχε μόλις 16 στροφές για να προσπαθήσει να πάρει τον τίτλο. Προσπέρασε τον Χάμιλτον στη στροφή 5 με μια έξυπνη κίνηση, κράτησε στην επόμενη σικέιν και μετά αμύνθηκε ξανά στη στροφή 9 για να μείνει μπροστά από τη Mercedes και να πάρει μια απίστευτη νίκη στον τελικόγύρο του τελευταίου αγώνα.

 

Ο Sergio δυστυχώς έπρεπε να εγκαταλείψει από μηχανική βλάβη το οποίο δεν του επέτρεψε να ανεβεί στο βάθρο, όμως υπήρχαν και άλλοι λόγοι για πανηγυρισμούς καθώς η Scuderia AlphaTauri εξασφάλισε διπλό τερματισμό στην πεντάδα με τον Yuki τέταρτο μπροστά από τον Pierre. Ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα του Yuki στο τέλος της rookie σεζόν του, και ενώ δεν ήταν αρκετό για την ομάδα να ανακτήσει την πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ήταν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα για να ολοκληρώσει τη σεζόν.

 

Αλλά όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον νέο παγκόσμιο πρωταθλητή, καθώς ο Max γιόρτασε το πρώτο του πρωτάθλημα οδηγών, στον τελευταίο αγώνα μας στην υβριδική εποχή της F1, καθώς εξασφάλισε τον έκτο τίτλο οδηγών με κινητήρα Honda και τον πρώτο μετά τον Ayrton Senna. 1991.