Ο Max κέρδισε ένα συναρπαστικό μέχρι τον τελευταίο γύρο γαλλικό Grand Prix και ο Checo πήρε την τρίτη θέση, κάνοντας το πρώτο διπλό βάθρο για τη Red Bull Racing αυτή τη σεζόν.
Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας με στρατηγικές αποφάσεις και πολλές στενές μάχες ενώ σημαντικούς βαθμούς κέρδισε και η Scuderia AlphaTauri που ανταγωνίζεται στις μεσαίες θέσεις της κατάταξης.
Ξεκινώντας από την pole position, ο Max αντιμετώπισε υπερστροφή στη στροφή 1 που τον ανάγκασε να χάσει τη στροφή 2. Έτσι έδωσε το προβάδισμα στον Lewis Hamilton, με τον Checo και τον Pierre να κατέχουν την τέταρτη και έκτη θέση αντίστοιχα.
Στον 18 γύρο αντιδρώντας στο γρήγορο pit stop της Mercedes ο Max μπήκε στα pit και βγήκε μπροστά από τον Bottas ενώ στον επόμενο γύρο κατόρθωσε να περάσει τον Hamilton που έκανε το δικό του pit stop.
Η συνεχόμενη πίεση των 2 οδηγών της Mercedes στον Max προκάλεσε σε όλους ανησυχία για την απόδοση των ελαστικών. Η Red Bull πήρε τη γενναία απόφαση στον γύρο 32 και ενώ ο Max ήταν πρώτος μπήκε στα pit για να αλλάξει ξανά ελαστικά βάζοντας τη μεσαία γόμα με στόχο να κυνηγήσει τα τρία προπορευόμενα μονοθέσια και να τα περάσει.
Μετά τη δεύτερη στάση ο Max πέρασε τον Checo και κυνήγησε τις δυο Mercedes κάνοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους. Φτάνοντας τον Bottas με εννέα ακόμα γύρους για το πέσιμο της καρό σημαίας κατόρθωσε να τον προσπεράσει εύκολα όμως υπήρχε ακόμα μεγάλο χάσμα για τον Hamilton. Ο Checo επίσης έφτασε και προσπέρασε τον Bottas , με μια γενναία κίνηση από το εξωτερικό της στροφής Signes για να πάρει την τρίτη θέση.
Τελικά ο Μαξ έφτασε πίσω από τον Hamilton δύο γύρους πριν το τέλος και με μια αποφασιστική κίνηση τον προσπέρασε για να πάρει την τρίτη του νίκη στη σεζόν. Έχοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, επεκτείνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα σε 12 βαθμούς.
Ο Pierre μετά από στενές μάχες με τον Lando Norris και ενώ κατόρθωσε να περάσει τους οδηγούς της Ferrari τερμάτισε πίσω από τους οδηγούς της McLaren στην έβδομη θέση, κερδίζοντας πολύ σημαντικούς βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Με τη Red Bull να σκοράρει 41 από τους μέγιστους 44 βαθμούς, το προβάδισμα στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών έχει επίσης επεκταθεί σε 37 βαθμούς έναντι της Mercedes, ενώ η AlphaTauri παραμένει πέμπτη, κερδίζοντας έξι βαθμούς.