Μια ξεχωριστή νίκη, καθώς ήταν το 200ο βάθρο της Red Bull Racing και ήρθε στην επέτειο της πρώτης νίκης της Honda στη Formula 1, όταν σαν τη σημερινή μέρα του 1965 ο Ritchie Ginther κέρδισε το Grand Prix του Μεξικού με το μονοθέσιο Honda RA 272.
Ξεκινώντας από την pole position, ο Max έπεσε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Lewis Hamilton στη στροφή 1, αλλά η έξυπνη στρατηγική της Red Bull με ένα πρώιμο πρώτο pit stop για σκληρά ελαστικά - στον 10ο γύρο - του έδωσε το undercut για να ανακτήσει το προβάδισμα.
Ο Sergio βρέθηκε στην τρίτη θέση στην αρχή και παρέμεινε άνετα εκεί, κάνοντας την πρώτη του στάση στον 12ο γύρο. Ο Sergio άλλαξε στη μεσαία γόμα ελαστικών και η αλλαγή σήμαινε ότι ο Hamilton έπρεπε να ανταποκριθεί στον επόμενο γύρο το οποίο επέτρεψε στον Max να τεθεί επικεφαλής του αγώνα.
Ο Yuki είχε κάνει μια καλή αρχή για να βρεθεί όγδοος μπροστά από τον Pierre στη δέκατη, αλλά ο Γάλλος σύντομα προσπέρασε τον Valtteri Bottas, έτσι ώστε τα δύο αυτοκίνητα της Scuderia AlphaTauri να τρέχουν το ένα πίσω από το άλλο. Η πρώτη στάση του Yuki ήρθε στον ένατο γύρο και ο Pierre μπήκε για αλλαγή ελαστικών έναν γύρο αργότερα, αλλά στη συνέχεια αναγκάστηκε να αποσυρθεί αφού ανέφερε ένα πρόβλημα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του.
Με τον Hamilton να κλείνει τη διαφορά στη μέση του αγώνα, η Red Bull παρέμεινε επιθετική και κάλεσε τον Max για δεύτερη στάση στον 29ο γύρο, καλύπτοντας το undercut καθώς στη συνέχεια θα πήγαινε στο τέλος με σκληρά ελαστικά. Η ομάδα πίστευε ότι η θέση της πίστας ήταν το κλειδί και αποδείχτηκε ότι είχαν δίκιο.
Ο Sergio έκανε τη δεύτερη στάση του στον 32ο γύρο και παρέμεινε άνετα στην τρίτη θέση, ενώ το δεύτερο pit stop του Yuki ήρθε δύο γύρους αργότερα, φτάνοντας πάλι στο όριο των βαθμολογούμενων θέσεων.
Ο Μαξ είχε κάνει αλλαγή ελαστικών οκτώ γύρους πριν από τον Χάμιλτον, έτσι η Mercedes είχε το προβάδισμά στο τελευταίο μέρος του αγώνα, αλλά ο ηγέτης του πρωταθλήματος ήταν άψογος στη διαχείριση του ρυθμού του και διατήρησε τον Χάμιλτον σε απόσταση. Το ζευγάρι ξεκίνησε τον τελευταίο γύρο με λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διαφορά, αλλά ο Μαξ κατάφερε να κερδίσει με διαφορά 1,3 δευτερολέπτων και να πάρει την όγδοη νίκη του στη σεζόν.
Ο Sergio κατέκτησε την τρίτη θέση για να μειώσει τη διαφορά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατά 13 βαθμούς, ενώ ο Yuki κέρδισε δύο βαθμούς τερματίζοντας στην ένατη θέση.