Μπορεί το CBR500 να είναι η πρώτη σου μοτοσυκλέτα ή είσαι ένας έμπειρος αναβάτης που ψάχνεις την συγκίνηση σε λιγότερα κυβικά. Το CBR500R ταιριάζει σε όλους. Το μικρό του μέγεθος το καθιστά ιδανικά για την κίνηση της πόλης και ανταποκρίνετεαι, πάντα άμεσα σε κάθε στροφή και άνοιγμα του γκαζιού. Με το CBR500R ζεις την κάθε στιγμή..
CBR. Τρία πολύ ιδιαίτερα γράμματα, που πρέπει να κερδηθούν. Η CBR500R προσφέρει τις συγκινήσεις μιας σπορ μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με χαμηλό λειτουργικό κόστος, κάτι που την καθιστά εξαιρετική για καθημερινές μετακινήσεις στη δουλειά και απολαυστική για τις βόλτες του Σαββατοκύριακου.
Η CBR500R είναι η επιτομή της ευελιξίας και της σβελτάδας. Η ορατότητα πάνω από το cockpit προσδίδει αυθεντική σπορ αίσθηση. Τα κλιπ-ον του τιμονιού εδράζονται κάτω από την πάνω τιμονόπλακα με στόχο μια επιθετική θέση οδήγησης, που συνδυάζεται με χαμηλό φέριγκ. Τα εντυπωσιακά μαρσπιέ αλουμινίου υποστηρίζουν την σπορ οδήγηση. Το συμπαγές φτερό προέρχεται απευθείας από την CB650R.
Απόλαυσε την κάθε είσοδο και έξοδο στροφής, αντιμετώπισε με αυτοπεποίθηση το κάθε εμπόδιο.
Άμεσα αντιληπτή είναι η αλλαγή στην εμπρός ανάρτηση. Με στόχο την αναβάθμιση της σπορ συμπεριφοράς, το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41χλστ. της προηγούμενης σχεδίασης έχει αντικατασταθεί από το ανεστραμμένο πιρούνι Showa 41mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD 41χλστ. με νέες πάνω και κάτω πλάκες έδρασης. Με το διαχωρισμό των λειτουργιών στις δύο μπουκάλες – αποσβεστήρας με σύστημα διαχωρισμού πίεσης Big Piston στη μια και μηχανισμός ελατηρίου στην άλλη – οι αντιδράσεις και η ποιότητα κύλισης έχουν επίσης βελτιωθεί. Η τετρακύλινδρη CB650R χρησιμοποιεί ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό.
Ως ένα ακόμα μέτρο βελτίωσης της ποιότητας κύλισης, η 2022 CB500F αποκτά νέους, ελαφρύτερους τροχούς με 5 μπράτσα σχήματος Υ αντί για 6 που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Το πλάτος του εμπρός τροχού παραμένει 3,5” και με ελαστικό 120/70-ZR17 και του πίσω 4,5” με ελαστικό 160/60-ZR17.
Η ιδανική μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσεις την οδήγηση. Ζωηρός δικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος προσφέρει ωφέλιμη ισχύ και ροπή σε όλο το εύρος στροφών. Η μέγιστη ισχύς των 47,6 Ps (35 kW) επιτυγχάνεται στις 8.600 σαλ., με τη ροπή των 43Nm να παράγεται στις 6.500σαλ.
Οι νέες ρυθμίσεις PGM-FI βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα. Η νέα σχεδίαση ψυγείου, κομψότερη και ελαφρύτερη και ο μονόδρομος συμπλέκτης Assist/Slipper κάνει ευκολότερα τα ανεβάσματα και διαχειρίζεται τα κατεβάσματα σε κάθε αλλαγή ταχύτητας.
Η CBR500R τραβάει τα βλέματα όπου και αν βρεθεί.
Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED. Ο νέος προβολέας, τον οποίο έχει επίσης κληρονομήσει από την CBR650R, προσφέρει τώρα μία ευρύτερη δέσμη.
Ο πίνκας οργάνως LCD σε βοηθάει να δεις σε μια ματιά ότι χρειάζεσαι. Με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλό χιλιομετρητή, ψηφιακό δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator παίρνεις όποια πληροφορία χρειάζεσαι.
Όπως όλοι μας η κάθε μοτοσυκλέτα έχει τη δική της προσωπικότητα. Ποιά είναι λοιπόν αυτή που σου ταιριάζει;