Ένας θρύλος των περιηγήσεων περιπέτειας ξαναγεννιέται. Η σχεδίαση της Transalp αποτυπώνει μία αδιαμφισβήτητη αίσθηση adventure touring. Ο κινητήρας προσφέρει ισχυρή απόκριση σε όλο το εύρος στροφών, ό,τι ακριβώς απαιτείται για ταξίδια τουρισμού με έναν ή δύο αναβάτες. Ο νέος, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 755κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 91.8 PS (67.5kW) και υψηλή ροπή σε όλο το εύρος στροφών, με μέγιστη τιμή τα 75 Nm. Οι βελτιωμένες ρυθμίσεις του συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) προσανατολίζουν τον χαρακτήρα του κινητήρα προς τον τουρισμό και την άνεση.
Το νέο XL750 Transalp κάνει μόνο μία ερώτηση. Πόσο μακριά θέλετε να φτάσετε;.
Σηματοδοτώντας την επιστροφή του ονόματος Transalp στη γκάμα μοτοσυκλετών της Honda μετά από σχεδόν μία δεκαετία, η XL750 Transalp μυεί μία νέα γενιά αναβατών στην άνεση ενός crossover που τα κάνει όλα.
Σίγουρα, οι αριθμοί τραβούν την προσοχή. Η ισχύς των 67,5 kW και η ροπή 75 Nm, που προσφέρει ο ολοκαίνουργιος, παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 755cc 8V, είναι εντυπωσιακοί αριθμοί. Αλλά δεν είναι μόνο οι αριθμοί…Η τεχνολογία εισαγωγής Air vortex ενισχύει και εξομαλύνει την απόκριση χαμηλής και μεσαίας εμβέλειας, ενώ οι κύλινδροι χρησιμοποιούν επιμετάλλωση Ni-SiC υψηλών προδιαγραφών για τη μείωση της τριβής – και την αύξηση της ισχύος – στις υψηλές στροφές. Έτσι, σε ένα χωμάτινο δρόμο, στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο, με ένα ή δύο αναβάτες και πολλές αποσκευές, αυτός ο κινητήρας είναι αυτό που χρειάζεστε.
Σχεδιάσαμε το Transalp για να είναι ο τέλειος σύντροφος στις περιπέτειές σου, όπου κι αν σε οδηγούν. Έχει δυναμική εμφάνιση και αίσθηση και ανθεκτική κατασκευή. Για ανεμπόδιστη ορατότητα μπροστά, και άριστη προστασία από τον αέρα, το ύψος της ζελατίνας έχει βελτιστοποιηθεί ιδανικά. Το συμπαγές πλάτος της ελαχιστοποιεί επίσης το φαινόμενο στροβιλισμού από τον παγιδευμένο αέρα. Μία ψηλή ζελατίνα και άνω και κάτω εκτροπείς αέρα γύρω από το εμπρός και τα πλευρικά τμήματα της ζελατίνας θα διατίθενται ως αξεσουάρ. Και, φυσικά, η όμορφη επιλογή Tricolor αποτελεί φόρο τιμής στο αρχικό XL600V και σηματοδοτεί την επιστροφή ενός θρύλου.
Αυτή η μοτοσυκλέτα προορίζεται για μεγάλες αποστάσεις, επομένως η απόλυτη άνεση, για έναν ή δύο αναβάτες, έχει σημασία. Το ύψος της σέλας είναι χαμηλό για την κατηγορία, φτάνοντας στα 850mm, προαιρετικά διατίθεται επίσης μία χαμηλή σέλα 820mm, ενώ η θέση οδήγησης είναι όρθια για φυσικό έλεγχο και ικανότητα ελιγμών. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας είναι αποδοτική ακόμα και όταν ο αναβάτης σηκώνεται όρθιος. Η πίσω σχάρα προσφέρεται στάνταρ, ενώ υπάρχει και θύρα USB κάτω από τη σέλα.
Τέσσερα προεπιλεγμένα προφίλ οδήγησης – Gravel, Sport, Standard και Rain – διευκολύνουν τις περισσότερες συνθήκες οδήγησης και αλλάζουν το επίπεδο ισχύος και πέδησης του κινητήρα, καθώς επίσης επηρεάζουν το επίπεδο παρέμβασης των λειτουργιών Honda Selectable Torque Control, Wheelie Control και ABS. Η λειτουργία χρήστη επιτρέπει να τα προσαρμόσετε σύμφωνα με την προτίμησή σας, συμπεριλαμβανομένου του πίσω διακόπτη ABS για οδήγηση εκτός δρόμου, και η διαχείριση γίνεται μέσω οθόνης TFT 5 ιντσών. Ο φωτισμός full LED διαθέτει τεχνολογία Emergency Stop Signal για να ειδοποιεί τους χρήστες του δρόμου για απότομο φρενάρισμα.
360 μοίρες
Όπως όλοι μας η κάθε μοτοσυκλέτα έχει τη δική της προσωπικότητα. Ποιά είναι λοιπόν αυτή που σου ταιριάζει;