Η υψηλή ποιότητα κατασκευής, η αντοχή, η άνεση, η πρακτικότητα και η ευελιξία την καθιστούν ιδανική για τις καθημερινές διαδρομές σου και απολαυστική για τις εξορμήσεις του σαββατοκύριακου. Οι καινοτομίες και οι αποθηκευτικοί χώροι της χαρίζουν πόντους, όπως και ο αποδοτικός, ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας της. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda, με αυτόματα ή μηχανικά προγράμματα αλλαγών (Automatic / Manual modes), είναι μία δημοφιλής επιλογή. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπήσεις την NC 750X. Και εμείς την εξελίξαμε ώστε να γίνει ακόμα καλύτερη.
Οι πιο αιχμηρές, συμπαγείς διαστάσεις τονίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της νέας NC 750X. Τώρα έγινε ακόμα πιο άνετη, χάρη στη χαμηλότερη σέλα και στη νέα σχεδίαση της ζελατίνας προστασίας. Ένα από τα πλεονεκτήματά της είναι ο πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος, στη θέση που θα βρισκόταν το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την NC 750X από μία συμβατική μοτοσυκλέτα. Η αυξημένη ισχύς του κινητήρα σε συνδυασμό με τη μείωση βάρους κατά 6 κιλά προσφέρουν ταχύτερη επιτάχυνση, ενώ με τέσσερα riding modes μπορείς να προσαρμόζεις τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας στις εκάστοτε συνθήκες.
Για πλήρη έλεγχο, τα επίπεδα παρέμβασης του Honda Selectable Torque Control (HSTC) έχουν επεκταθεί, με βελτιωμένη διαχείριση πρόσφυσης, ενώ για τη μετάδοση μπορείτε να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο (τώρα με μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης) και σε ένα μοναδικό, εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission). Για μεγαλύτερη ασφάλεια, το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί τα πίσω φώτα αλάρμ ως προειδοποίηση σε ένα απότομο φρενάρισμα.
Όπως όλοι μας η κάθε μοτοσυκλέτα έχει τη δική της προσωπικότητα. Ποιά είναι λοιπόν αυτή που σου ταιριάζει;